2 min. branja

Ciljanje na Googlovo povpraševanje: nove možnosti za starost in spol

Google je izboljšal svoje zmogljivosti ciljanja Demand Gen s pomembno posodobitvijo. Nove funkcije ciljanja Google Demand Gen zdaj vključujejo optimizirane možnosti za določene starostne skupine in spole. Ta napredek pri ciljanju na Google Demand Gen oglaševalcem omogoča natančnejši nadzor nad ciljno skupino, kar omogoča učinkovitejše ciljanje na določene demografske segmente. Te izboljšave so ključnega pomena za podjetja, ki želijo izboljšati svoj pristop k oglaševanju in učinkoviteje doseči svoje idealne stranke.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Ciljanje na Googlovo povpraševanje: nove možnosti za starost in spol
Vir: Depositphotos

Google opozarja tudi, da lahko preozko ciljanje negativno vpliva na uspešnost oglaševalske akcije. Algoritem uporablja različne signale, vključno z vedenjem uporabnikov in vsebino ciljne strani, za optimizacijo konverzij. Zmanjšanje demografskega razpona lahko zmanjša promet in stopnjo konverzije.

Kampanje Demand Gen (kampanje, osredotočene na ustvarjanje povpraševanja) so namenjene ustvarjanju zanimanja in povpraševanja po izdelkih ali storitvah. Z natančnim ciljanjem in optimizacijo oglasov dosežejo potencialne kupce že v zgodnjih fazah nakupnega procesa, s čimer povečajo prepoznavnost blagovne znamke in jih pripravijo na prihodnje nakupe.

Tudi druge platforme so pred kratkim napovedale spremembe ciljanja – LinkedIn je odpravil podobno občinstvo, medtem ko je Meta šla v nasprotno smer. Priporoča, da podjetja pri ustvarjanju oglaševalske akcije uporabijo podobne ciljne skupine in se odmaknejo od natančnega ciljanja.

Spremembe v kampanjah Gen

1. Ciljno usmerjenost na starost in spol:
Oglaševalci lahko omejijo vidnost svojega oglasa na določene starostne skupine in skupine. Ta nova možnost je vključena v optimizirane nastavitve ciljanja oglaševalskih akcij za ustvarjanje povpraševanja.

2. Prilagodljive možnosti ciljanja:
Oglaševalci se lahko odločijo za neomejeno ali omejeno ciljanje, odvisno od ciljev oglaševalske akcije in zahtev ciljne skupine. To tržnikom omogoča, da bolje prilagodijo svoje strategije specifičnim poslovnim ciljem.

Učinkovita uporaba ciljanja

Za podjetja za e-poslovanje je pomembno najti ravnovesje med natančnim ciljanjem in uspešnostjo oglaševalske akcije. Posodobitev omogoča natančnejše prilagajanje oglaševalskih akcij poslovnim ciljem, vendar zahteva tudi skrben premislek, da se zagotovi, da omejitev ciljnih skupin ne ogrozi doseganja želenih rezultatov.

Nova funkcija je še en korak k temu, da oglaševalci lahko bolje prilagodijo svoje oglaševalske akcije z naprednimi Googlovimi orodji za ciljanje, hkrati pa lahko še vedno izkoristijo prednosti optimizacije strojnega učenja.

Delite članek
Podobni članki
Prodaja na TikToku: Razkrit španski vodnik po trgovini
2 min. branja

Prodaja na TikToku: Razkrit španski vodnik po trgovini

TikTok je izdal izčrpen vodnik za prodajo na TikToku, ko se pripravlja na zagon trgovine TikTok v Španiji. Ta obsežen vir razkriva notranje delovanje trga TikTok in ponuja ključne vpoglede za trgovce, ki želijo začeti prodajati na platformi. Španski prodajalci, ki obvladajo te ključne funkcije, lahko pridobijo pomembno konkurenčno prednost v tem hitro rastočem prostoru […]

Preberite članek
Googlova nova orodja za prodajalce povečujejo podporo za vrhunsko prodajno sezono
3 min. branja

Googlova nova orodja za prodajalce povečujejo podporo za vrhunsko prodajno sezono

Črni petek in božič sta tik za vogalom. Z bližajočo se nakupovalno sezono Google uvaja več pomembnih posodobitev, ki so zasnovane za povečanje uspeha. Googlova nova orodja za prodajalce v storitvi Google Merchant Center in Google Ads so zasnovana tako, da prodajalcem zagotavljajo najnovejše informacije, izboljšujejo avtomatizacijo in optimizirajo strategije trženja.

Preberite članek
Trendi in strategije prazničnega nakupovanja za leto 2024
3 min. branja

Trendi in strategije prazničnega nakupovanja za leto 2024

Ko se približujemo praznični sezoni 2024, nedavna študija podjetja Acceleration Partners razkriva, da bi se morali trgovci na drobno in tržniki zavedati več pomembnih premikov v nakupovalnem okolju. Razumevanje teh sprememb in izvajanje ciljno usmerjenih trendov in strategij prazničnega nakupovanja za leto 2024 bo ključnega pomena za podjetja, ki želijo povečati svojo uspešnost v tem […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+