1 min. branja

Čezmejno elektronsko poslovanje v Evropi narašča

Evropsko e-trgovanje je lani ustvarilo 107 milijard evrov čezmejnega prometa. Čezmejni trg je ustvaril promet v višini 237 milijard evrov. V primerjavi z lanskim letom to predstavlja 32-odstotno povečanje

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Čezmejno elektronsko poslovanje v Evropi narašča

Leta 2022 je bilo evropsko čezmejno e-trgovanje vredno 179 milijard evrov. Od tega so spletne trgovine ustvarile rekordno visok promet v višini 105,5 milijarde evrov. Poročilo organizacije Cross-Border Commerce Europe navaja, da do 32 % vse evropske spletne prodaje izvira iz čezmejne prodaje.

Skupna B2C spletna prodaja v Evropi je dosegla 741 milijard evrov. To pomeni 13-odstotno povečanje v primerjavi z letom 2022. Od tega skupnega prometa je bilo do 32 % ustvarjenih s čezmejno prodajo.

Kdo gre dobro?

Podjetje letno uvrsti 500 največjih čezmejnih spletnih trgovin v Evropi, razen segmenta potovanj.

Na lestvici 10 najboljših evropskih trgovcev na drobno za leto 2023 je IKEA številka ena. Ustvaril je promet v višini 5,2 milijarde evrov. Sledijo Zalando, H&M, Lego, Zara, Jysk, Lidl, Decathlon, Adidas in Notino zaokrožijo prvih deset.

Prodaja 500 največjih evropskih čezmejnih spletnih trgovcev na drobno se je zmanjšala zaradi nestabilnega gospodarskega okolja in konkurence ameriških in kitajskih blagovnih znamk. Promet TOP 500 se je leta 2023 zmanjšal za 18% na 50 milijard EUR.

 

Delite članek
Podobni članki
Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute
5 min. branja

Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute

Tu je posodobitev platforme, ki bo spremenila način, kako milijoni ljudi delijo videoposnetke. Ker Facebook poenostavlja ustvarjanje videoposnetkov, je pravkar napovedal, da bo v prihodnjih mesecih vsak videoposnetek, naložen na platformo, samodejno postal kolut. Nič več izbiranja med različnimi formati – zdaj je vse poenoteno. Razčlenimo, kaj ta poteza dejansko pomeni za vse, ki ustvarjajo […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino
3 min. branja

Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino

Kar se je začelo kot enkratna naložba v romunsko nakupovalno središče v višini 3 milijonov evrov, je dejansko del nečesa veliko večjega. Medtem ko večina trgovcev na drobno zmanjšuje obseg prodaje, se francoski velikan Leroy Merlin podvaja v Vzhodni Evropi z načrtom, ki bi lahko spremenil celotno področje “naredi sam”.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne
3 min. branja

Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne

Microsoftovo oglaševanje je pravkar objavilo največje posodobitve v zadnjih mesecih, s katerimi odpravlja glavne težave, ki motijo oglaševalce. S temi spremembami bi lahko platforma končno postala resna alternativa Google Ads. Od prenovljenega poročanja do velikih sprememb logike Performance Max in poenostavljenega uvoza med platformami – tukaj je tisto, kar je pomembno za vaše kampanje.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+