1 min. branja

Čezmejno elektronsko poslovanje v Evropi narašča

Evropsko e-trgovanje je lani ustvarilo 107 milijard evrov čezmejnega prometa. Čezmejni trg je ustvaril promet v višini 237 milijard evrov. V primerjavi z lanskim letom to predstavlja 32-odstotno povečanje

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Čezmejno elektronsko poslovanje v Evropi narašča

Leta 2022 je bilo evropsko čezmejno e-trgovanje vredno 179 milijard evrov. Od tega so spletne trgovine ustvarile rekordno visok promet v višini 105,5 milijarde evrov. Poročilo organizacije Cross-Border Commerce Europe navaja, da do 32 % vse evropske spletne prodaje izvira iz čezmejne prodaje.

Skupna B2C spletna prodaja v Evropi je dosegla 741 milijard evrov. To pomeni 13-odstotno povečanje v primerjavi z letom 2022. Od tega skupnega prometa je bilo do 32 % ustvarjenih s čezmejno prodajo.

Kdo gre dobro?

Podjetje letno uvrsti 500 največjih čezmejnih spletnih trgovin v Evropi, razen segmenta potovanj.

Na lestvici 10 najboljših evropskih trgovcev na drobno za leto 2023 je IKEA številka ena. Ustvaril je promet v višini 5,2 milijarde evrov. Sledijo Zalando, H&M, Lego, Zara, Jysk, Lidl, Decathlon, Adidas in Notino zaokrožijo prvih deset.

Prodaja 500 največjih evropskih čezmejnih spletnih trgovcev na drobno se je zmanjšala zaradi nestabilnega gospodarskega okolja in konkurence ameriških in kitajskih blagovnih znamk. Promet TOP 500 se je leta 2023 zmanjšal za 18% na 50 milijard EUR.

 

Delite članek
Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU