1 min. branja

Čezmejno elektronsko poslovanje v Evropi narašča

Evropsko e-trgovanje je lani ustvarilo 107 milijard evrov čezmejnega prometa. Čezmejni trg je ustvaril promet v višini 237 milijard evrov. V primerjavi z lanskim letom to predstavlja 32-odstotno povečanje

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Čezmejno elektronsko poslovanje v Evropi narašča

Leta 2022 je bilo evropsko čezmejno e-trgovanje vredno 179 milijard evrov. Od tega so spletne trgovine ustvarile rekordno visok promet v višini 105,5 milijarde evrov. Poročilo organizacije Cross-Border Commerce Europe navaja, da do 32 % vse evropske spletne prodaje izvira iz čezmejne prodaje.

Skupna B2C spletna prodaja v Evropi je dosegla 741 milijard evrov. To pomeni 13-odstotno povečanje v primerjavi z letom 2022. Od tega skupnega prometa je bilo do 32 % ustvarjenih s čezmejno prodajo.

Kdo gre dobro?

Podjetje letno uvrsti 500 največjih čezmejnih spletnih trgovin v Evropi, razen segmenta potovanj.

Na lestvici 10 najboljših evropskih trgovcev na drobno za leto 2023 je IKEA številka ena. Ustvaril je promet v višini 5,2 milijarde evrov. Sledijo Zalando, H&M, Lego, Zara, Jysk, Lidl, Decathlon, Adidas in Notino zaokrožijo prvih deset.

Prodaja 500 največjih evropskih čezmejnih spletnih trgovcev na drobno se je zmanjšala zaradi nestabilnega gospodarskega okolja in konkurence ameriških in kitajskih blagovnih znamk. Promet TOP 500 se je leta 2023 zmanjšal za 18% na 50 milijard EUR.

 

Delite članek
Podobni članki
Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025
2 min. branja

Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025

Glavni izvršni direktor Sundar Pichai je v izjavi ob objavi poslovnih rezultatov družbe Alphabet za četrto četrtletje 2024 povedal, da namerava v letu 2025 za kapitalske izdatke porabiti približno 75 milijard dolarjev. To je znatno povečanje v primerjavi z 32,3 milijarde dolarjev, ki so jih porabili leta 2023, in kaže, kako se povečuje konkurenca med […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi
3 min. branja

Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi

Video vsebina pritegne pozornost – to opažamo na skoraj vseh platformah. Na Instagramu prevladujejo kolute, Facebook je poln videoposnetkov in celo YouTube, ki temelji na videoposnetkih, ima svoje kratke hlače. In končno, z njimi se srečujemo tudi v e-trgovini pri predstavitvi izdelkov. Poslovno omrežje LinkedIn je poročalo, da se je gledanost videoposnetkov na letni ravni […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+