Leta 2022 je bilo evropsko čezmejno e-trgovanje vredno 179 milijard evrov. Od tega so spletne trgovine ustvarile rekordno visok promet v višini 105,5 milijarde evrov. Poročilo organizacije Cross-Border Commerce Europe navaja, da do 32 % vse evropske spletne prodaje izvira iz čezmejne prodaje.
Skupna B2C spletna prodaja v Evropi je dosegla 741 milijard evrov. To pomeni 13-odstotno povečanje v primerjavi z letom 2022. Od tega skupnega prometa je bilo do 32 % ustvarjenih s čezmejno prodajo.
Kdo gre dobro?
Podjetje letno uvrsti 500 največjih čezmejnih spletnih trgovin v Evropi, razen segmenta potovanj.
Na lestvici 10 najboljših evropskih trgovcev na drobno za leto 2023 je IKEA številka ena. Ustvaril je promet v višini 5,2 milijarde evrov. Sledijo Zalando, H&M, Lego, Zara, Jysk, Lidl, Decathlon, Adidas in Notino zaokrožijo prvih deset.
Prodaja 500 največjih evropskih čezmejnih spletnih trgovcev na drobno se je zmanjšala zaradi nestabilnega gospodarskega okolja in konkurence ameriških in kitajskih blagovnih znamk. Promet TOP 500 se je leta 2023 zmanjšal za 18% na 50 milijard EUR.