
Alibaba po podatkih ECDB nadzoruje štiri od desetih največjih čezmejnih tržišč. Njeni trgi v jugovzhodni Aziji so gonilna sila znatnih čezmejnih prihodkov trgov Taobao in Tmall, ki bodo leta 2023 znašali 19,9 oziroma 13,4 milijarde dolarjev. Lazada vodi trg v Indoneziji, vendar AliExpress deluje globalno. Poročanje platforme ECDB kaže, da čezmejno e-trgovanje poteka tudi zunaj teh velikanov. Shopee vodi v jugovzhodni Aziji in Latinski Ameriki, medtem ko seeBay skupaj z Zalando osredotoča na prodajo na evropskem trgu.

Source: ECDB
MercadoLibre obvladuje trg v Latinski Ameriki, medtem ko ima Walmart veliko moč v Kanadi in Mehiki.
Ta analiza tržnih trendov kaže, da uspeh čezmejnega e-trgovanja izhaja iz selektivne regionalne osredotočenosti in ne iz svetovne pokritosti.
Ker se nastajajoči trgi širijo z izboljšano logistiko, je strategija osredotočenosti še naprej učinkovita. Analiza kaže, da selektivna izbira trga pogosto preseže splošno geografsko dosegljivost kot ključni dejavnik uspeha v sektorjih čezmejnega e-trgovanja.