1 min. branja

Čezmejno elektronsko poslovanje: Amazon vodi v globalni tekmi za 360 milijard dolarjev

Po podatkih ECDB o svetovnem e-trgovanju sta Amazon in Alibaba vodilna subjekta na področju čezmejnega e-trgovanja. Po podatkih ECDB je Amazon leta 2023 dosegel 360 milijard dolarjev čezmejnega GMV, pri čemer je ohranil vrhunski globalni doseg in zadovoljstvo strank, kar je enako BDP Egipta.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Čezmejno elektronsko poslovanje: Amazon vodi v globalni tekmi za 360 milijard dolarjev
Vir: Depositphotos

Alibaba po podatkih ECDB nadzoruje štiri od desetih največjih čezmejnih tržišč. Njeni trgi v jugovzhodni Aziji so gonilna sila znatnih čezmejnih prihodkov trgov Taobao in Tmall, ki bodo leta 2023 znašali 19,9 oziroma 13,4 milijarde dolarjev. Lazada vodi trg v Indoneziji, vendar AliExpress deluje globalno. Poročanje platforme ECDB kaže, da čezmejno e-trgovanje poteka tudi zunaj teh velikanov. Shopee vodi v jugovzhodni Aziji in Latinski Ameriki, medtem ko seeBay skupaj z Zalando osredotoča na prodajo na evropskem trgu.

cross-border e-commerce

Source: ECDB

MercadoLibre obvladuje trg v Latinski Ameriki, medtem ko ima Walmart veliko moč v Kanadi in Mehiki.

Ta analiza tržnih trendov kaže, da uspeh čezmejnega e-trgovanja izhaja iz selektivne regionalne osredotočenosti in ne iz svetovne pokritosti.

Ker se nastajajoči trgi širijo z izboljšano logistiko, je strategija osredotočenosti še naprej učinkovita. Analiza kaže, da selektivna izbira trga pogosto preseže splošno geografsko dosegljivost kot ključni dejavnik uspeha v sektorjih čezmejnega e-trgovanja.

Delite članek
Podobni članki
Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano
4 min. branja

Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano

Digitalno oglaševanje se spreminja hitreje kot kdaj koli prej, zato morajo blagovne znamke e-trgovine in marketinške agencije slediti novim izzivom in priložnostim. V poročilu Industry Pulse Report je prikazano, kateri trendi, grožnje, globoke napake in inovacije bodo zaznamovali spletno oglaševanje v prihodnjem letu. Temelji na mnenjih strokovnjakov s področja digitalnih medijev – oglaševalcev, agencij, oglaševalskih […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Preiskava EU razkriva: 52 % prodajalcev rabljenih izdelkov krši pravice potrošnikov
3 min. branja

Preiskava EU razkriva: 52 % prodajalcev rabljenih izdelkov krši pravice potrošnikov

Evropska komisija je pred kratkim objavila zaskrbljujoče rezultate obsežnega spremljanja spletnih prodajalcev rabljenega blaga. V uradnem poročilu EK in nacionalnih organov za varstvo potrošnikov iz 27 držav (25 držav članic EU ter Islandija in Norveška) je navedeno, da do 52 % spremljanih e-trgovin krši potrošniško zakonodajo Evropske unije.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+