2 min. branja

Čezmejno e-poslovanje poganja evropski trg v višini 326 milijard evrov

V hitro razvijajočem se evropskem okolju za nakupovanje prek spleta je čezmejna trgovina v ospredju. Na podlagi najnovejše raziskave "Top 100 Cross-Border Marketplaces Europe" iz Cross-Border Commerce Europe se spletna čezmejna industrija celine ponaša z osupljivimi 326 milijardami evrov prodaje za poslovno leto 2023/2024.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Čezmejno e-poslovanje poganja evropski trg v višini 326 milijard evrov
Vir: Depositphotos

Če natančneje pogledamo številke, so internetni trgi prevladovali na sceni in predstavljali šokantnih 69% celotne prodaje ali 225 milijard evrov. Samo 100 največjih čezmejnih trgov je s prodajo v višini 197,01 milijarde evrov zabeležilo opazno 39,29-odstotno rast. Še bolj presenetljivo je, da je 10 najboljših trgov predstavljalo približno polovico prometa, ki ga je poganjal trg.

“Rezultati naše najnovejše analize kažejo, kako dinamično se čezmejno e-poslovanje razvija po vsej Evropi,” je dejala ustanoviteljica Cross-Border Commerce Europe Carine Moitier.

Potrošniki se vse pogosteje odločajo za čezmejne nakupe, kar kaže na obetavno prihodnost tako za uveljavljena podjetja v tem hitro spreminjajočem se sektorju kot za nove tekmece.

Tudi dinamika trga se bo nekoliko premaknila naprej. Medtem ko se bo čezmejna GMV v Evropi verjetno povečala – ocene kažejo, da bo do leta 2025 97,3 % obiskovalcev čezmejnih – naj bi se delež trgov v splošnem e-poslovanju GMV nekoliko zmanjšal z 69 % na 67,9 %. To kaže na zorenje trga.

Zanimiva ugotovitev je, da ta vzorec širjenja ni edinstven. Čezmejno e-poslovanje v Evropi je v začetku letošnjega leta zabeležilo 32-odstotno povečanje v letu 2023 v primerjavi z letom prej. Evropske spletne trgovine so v tem obdobju ustvarile 107 milijard evrov skupne čezmejne prodaje .

Ob tej hitri širitvi čezmejnega e-trgovanja v Evropi je jasno, da podjetja in potrošniki izkoriščajo priložnosti, ki jih ponuja ta razvijajoči se sektor. Opazne stopnje povečanja na vodilnih trgih ne odražajo le odpornosti industrije, temveč tudi naraščajoč trend čezmejnega nakupovanja med evropskimi potrošniki.

Delite članek
Podobni članki
Več kot 7.000 tržnikov se odpravlja v Budimpešto – zakaj
3 min. branja

Več kot 7.000 tržnikov se odpravlja v Budimpešto – zakaj

Affiliate World Europe prihaja v Budimpešto 4. in 5. septembra 2025 v kongresno-razstavni center Hungexpo Budimpešta. Na tej najpomembnejši konferenci o affiliate marketingu se zberejo najboljši tržniki, oglaševalci in tehnološki inovatorji v panogi za dva dni mreženja, učenja in poslovne rasti.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+