2 min. branja

Čezmejno e-poslovanje poganja evropski trg v višini 326 milijard evrov

V hitro razvijajočem se evropskem okolju za nakupovanje prek spleta je čezmejna trgovina v ospredju. Na podlagi najnovejše raziskave "Top 100 Cross-Border Marketplaces Europe" iz Cross-Border Commerce Europe se spletna čezmejna industrija celine ponaša z osupljivimi 326 milijardami evrov prodaje za poslovno leto 2023/2024.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Čezmejno e-poslovanje poganja evropski trg v višini 326 milijard evrov
Vir: Depositphotos

Če natančneje pogledamo številke, so internetni trgi prevladovali na sceni in predstavljali šokantnih 69% celotne prodaje ali 225 milijard evrov. Samo 100 največjih čezmejnih trgov je s prodajo v višini 197,01 milijarde evrov zabeležilo opazno 39,29-odstotno rast. Še bolj presenetljivo je, da je 10 najboljših trgov predstavljalo približno polovico prometa, ki ga je poganjal trg.

“Rezultati naše najnovejše analize kažejo, kako dinamično se čezmejno e-poslovanje razvija po vsej Evropi,” je dejala ustanoviteljica Cross-Border Commerce Europe Carine Moitier.

Potrošniki se vse pogosteje odločajo za čezmejne nakupe, kar kaže na obetavno prihodnost tako za uveljavljena podjetja v tem hitro spreminjajočem se sektorju kot za nove tekmece.

Tudi dinamika trga se bo nekoliko premaknila naprej. Medtem ko se bo čezmejna GMV v Evropi verjetno povečala – ocene kažejo, da bo do leta 2025 97,3 % obiskovalcev čezmejnih – naj bi se delež trgov v splošnem e-poslovanju GMV nekoliko zmanjšal z 69 % na 67,9 %. To kaže na zorenje trga.

Zanimiva ugotovitev je, da ta vzorec širjenja ni edinstven. Čezmejno e-poslovanje v Evropi je v začetku letošnjega leta zabeležilo 32-odstotno povečanje v letu 2023 v primerjavi z letom prej. Evropske spletne trgovine so v tem obdobju ustvarile 107 milijard evrov skupne čezmejne prodaje .

Ob tej hitri širitvi čezmejnega e-trgovanja v Evropi je jasno, da podjetja in potrošniki izkoriščajo priložnosti, ki jih ponuja ta razvijajoči se sektor. Opazne stopnje povečanja na vodilnih trgih ne odražajo le odpornosti industrije, temveč tudi naraščajoč trend čezmejnega nakupovanja med evropskimi potrošniki.

Delite članek
Podobni članki
Novi podatki TikTok razkrivajo: Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, imajo za 43 % večji doseg
3 min. branja

Novi podatki TikTok razkrivajo: Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, imajo za 43 % večji doseg

Za vse e-trgovce, ki videoposnetke urejate do 15 sekund, imamo nove podatke TikToka, ki bodo morda spremenili vse vaše početje. Platforma je prejšnji teden objavila nekaj odmevnih statističnih podatkov iz analitike za prvo četrtletje. Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, močno prekašajo krajše videoposnetke. Ja, tudi mi smo bili presenečeni. To je v nasprotju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Shein preoblikuje maloprodajo oblačil
2 min. branja

Shein preoblikuje maloprodajo oblačil

Kitajski velikan Shein postaja vse pomembnejši igralec na spletnem modnem trgu. Podjetje, znano po agresivnih cenah in izjemno hitri modi, raste na načine, ki so bili še pred nekaj leti nepredstavljivi. Naslednja analiza podatkov temelji na podatkih iz ECDB.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Posodobitev nalaganja oznak GTM: bistvene spremembe za sledenje konverzijam v e-trgovini
3 min. branja

Posodobitev nalaganja oznak GTM: bistvene spremembe za sledenje konverzijam v e-trgovini

Ste prejeli e-poštno sporočilo o spremembah načina nalaganja oznak Google Ads in Floodlight v programu Google Tag Manager (GTM) od 10. aprila 2025? Ta posodobitev lahko vpliva na sledenje konverzijam, ponovno trženje in način upravljanja oznak v GTM. Kaj točno se spreminja, zakaj se to dogaja in kaj morate storiti? Oglejmo si to.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+