1 min. branja

Čez 5 let bo odprto bančništvo bolj priljubljeno kot kriptovalute in BNPL

Nedavna raziskava emerchantpay kaže, da bodo kartice ostale najbolj priljubljen način plačevanja v 5 letih (22% anketirancev), vendar bo odprto bančništvo drugo (19% potrošnikov v Združenem kraljestvu ga bo izbralo v 5 letih).

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Čez 5 let bo odprto bančništvo bolj priljubljeno kot kriptovalute in BNPL
Vir: Depositphotos

To postavlja odprto bančništvo pred druge načine plačila, kot so ročna bančna nakazila (13%), kriptovalute (7%) in Kupi zdaj, plačaj kasneje (14%), glede na raziskavo.

“Odprto bančništvo prinaša nekaj zanimivih sprememb v plačilno industrijo,” pravi Stefanie Renz-Schreiner, višja vodja poslovnega razvoja pri emerchantpay. Podjetja lahko pridobijo z zmanjšanimi povratnimi bremenitvami do boljših plačilnih izkušenj s svojo edinstveno plačilno ponudbo.

Renz-Schreiner je dodal: “Podjetja lahko ta nastajajoči plačilni protokol uporabijo za rast in privlačnost spreminjajočih se plačilnih navad potrošnikov ter ostanejo pred krivuljo.”

Na podlagi ankete, v kateri je sodelovalo več kot 2.000 potrošnikov v Združenem kraljestvu, novo poročilo Chapter 1: Open Banking – Pushing the Frontiers of Payments (Odprto bančništvo – potiskanje meja plačil) obravnava trenutni odnos in želje potrošnikov glede odprtega bančništva.

Poročilo izpostavlja tudi prednosti zgodnjega sprejetja odprtega bančništva za podjetja, kot so bolj gladko dokončanje nakupa in manj povratnih bremenitev.

Delite članek
Podobni članki
Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025
2 min. branja

Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025

Glavni izvršni direktor Sundar Pichai je v izjavi ob objavi poslovnih rezultatov družbe Alphabet za četrto četrtletje 2024 povedal, da namerava v letu 2025 za kapitalske izdatke porabiti približno 75 milijard dolarjev. To je znatno povečanje v primerjavi z 32,3 milijarde dolarjev, ki so jih porabili leta 2023, in kaže, kako se povečuje konkurenca med […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi
3 min. branja

Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi

Video vsebina pritegne pozornost – to opažamo na skoraj vseh platformah. Na Instagramu prevladujejo kolute, Facebook je poln videoposnetkov in celo YouTube, ki temelji na videoposnetkih, ima svoje kratke hlače. In končno, z njimi se srečujemo tudi v e-trgovini pri predstavitvi izdelkov. Poslovno omrežje LinkedIn je poročalo, da se je gledanost videoposnetkov na letni ravni […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+