1 min. branja

Čez 5 let bo odprto bančništvo bolj priljubljeno kot kriptovalute in BNPL

Nedavna raziskava emerchantpay kaže, da bodo kartice ostale najbolj priljubljen način plačevanja v 5 letih (22% anketirancev), vendar bo odprto bančništvo drugo (19% potrošnikov v Združenem kraljestvu ga bo izbralo v 5 letih).

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Čez 5 let bo odprto bančništvo bolj priljubljeno kot kriptovalute in BNPL
Vir: Depositphotos

To postavlja odprto bančništvo pred druge načine plačila, kot so ročna bančna nakazila (13%), kriptovalute (7%) in Kupi zdaj, plačaj kasneje (14%), glede na raziskavo.

“Odprto bančništvo prinaša nekaj zanimivih sprememb v plačilno industrijo,” pravi Stefanie Renz-Schreiner, višja vodja poslovnega razvoja pri emerchantpay. Podjetja lahko pridobijo z zmanjšanimi povratnimi bremenitvami do boljših plačilnih izkušenj s svojo edinstveno plačilno ponudbo.

Renz-Schreiner je dodal: “Podjetja lahko ta nastajajoči plačilni protokol uporabijo za rast in privlačnost spreminjajočih se plačilnih navad potrošnikov ter ostanejo pred krivuljo.”

Na podlagi ankete, v kateri je sodelovalo več kot 2.000 potrošnikov v Združenem kraljestvu, novo poročilo Chapter 1: Open Banking – Pushing the Frontiers of Payments (Odprto bančništvo – potiskanje meja plačil) obravnava trenutni odnos in želje potrošnikov glede odprtega bančništva.

Poročilo izpostavlja tudi prednosti zgodnjega sprejetja odprtega bančništva za podjetja, kot so bolj gladko dokončanje nakupa in manj povratnih bremenitev.

Delite članek
Podobni članki
Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden
3 min. branja

Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden

Do težko pričakovanega Balkanskega vrha o elektronskem poslovanju 2025, ki bo 29. in 30. aprila 2025 v Areni Sofija spremenil Sofijo v središče elektronskega poslovanja balkanske regije, je le še nekaj dni. Ker se dogodek približuje, v tem vodniku za udeležence Balkan Ecommerce Summita najdete vse, kar morate vedeti, da boste na tem najpomembnejšem srečanju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?
3 min. branja

Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?

Instagram je uradno predstavil svojo aplikacijo za urejanje videoposnetkov Edits. To bodo še posebej cenili ustvarjalci vsebin in manjše blagovne znamke, ki želijo povečati obseg svoje video produkcije. Gre za neposreden odgovor na priljubljeno orodje CapCut, ki spada pod okrilje podjetja ByteDance. V čem se ti aplikaciji razlikujeta in kakšen potencial imata za e-trgovino?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko
3 min. branja

Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko

Kako ljudje danes gledajo video vsebine? Kaj se jim zdi “televizija” in kje oglaševanje najbolje deluje? CTV (Connected TV) še ni v središču pozornosti našega e-trgovine, vendar razvoj v tujini kaže, da bi se to lahko kmalu spremenilo. Nova študija družbe RTL AdAlliance ponuja jasne podatke in trende, ki jih je vredno omeniti. Iz nje […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+