2 min. branja

Čez 5 let bo odprto bančništvo bolj priljubljeno kot kriptovalute in BNPL

Nedavna raziskava emerchantpay kaže, da bodo kartice ostale najbolj priljubljeno plačilno sredstvo v 5 letih (22% anketirancev), odprto bančništvo pa bo drugo (19% potrošnikov v Združenem kraljestvu ga bo izbralo v 5 letih).

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Čez 5 let bo odprto bančništvo bolj priljubljeno kot kriptovalute in BNPL
Vir: Depositphotos

Raziskava, v kateri je sodelovalo več kot 2.000 potrošnikov v Združenem kraljestvu, preučuje trenutni odnos potrošnikov in njihove želje glede odprtega bančništva. 22 % vprašanih je bilo za kartice, odprto bančništvo pa za drugo. Ocenjuje se, da ga bo 19 % potrošnikov v Združenem kraljestvu izbralo v 5 letih.

Odprto bančništvo je praksa, ki tretjim osebam (npr. finteh aplikacijam) omogoča dostop do finančnih podatkov strank od bank prek API-jev. To pomeni, da lahko stranke svoje finančne podatke varno delijo z drugimi bankami ali pooblaščenimi finančnimi organizacijami, kot so ponudniki plačil, posojilodajalci in zavarovatelji.

Source: emerchantpay

Čeprav izraz odprto bančništvo v družbi ne odmeva, je raziskava pokazala, da je 45% anketirancev v Združenem kraljestvu, ko je bila opredelitev pojasnjena anketirancem, potrdilo, da so jo uporabili.

Če pogledamo namere potrošnikov v Združenem kraljestvu, je 42% anketirancev dejalo, da bodo odprto bančništvo verjetno uporabljali za plačila v trgovinah, 37% pa jih je dejalo, da ga bodo verjetno uporabili za spletna plačila. Poleg tega so potrošniki v Združenem kraljestvu, ki bi odprto bančništvo uporabljali predvsem za digitalne nakupe, dejali, da ga bodo uporabljali za spletne nakupe na drobno (44 %), sledila bodo komunalna plačila (36 %), letalske vozovnice (30 %), hoteli (34 %) in spletne naročniške storitve (25 %).
To postavlja odprto bančništvo pred druge načine plačila, kot so ročna bančna nakazila (13%), kriptovalute (7%) in kupi zdaj, plačaj kasneje (14%), kaže raziskava. 42% potrošnikov je dejalo, da bi odprto bančništvo uporabljali za prihodnje nakupe, če bi podpiralo mobilna in spletna plačila neposredno z njihovega bančnega računa. Spodnji graf prikazuje potrošnike, ki nameravajo v naslednjih petih letih pogosteje uporabljati odprto bančništvo po starosti.

Spodnji graf prikazuje potrošnike, ki nameravajo v naslednjih petih letih pogosteje uporabljati odprto bančništvo po starosti.

Source: emerchantpay

Delite članek
Podobni članki
Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute
5 min. branja

Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute

Tu je posodobitev platforme, ki bo spremenila način, kako milijoni ljudi delijo videoposnetke. Ker Facebook poenostavlja ustvarjanje videoposnetkov, je pravkar napovedal, da bo v prihodnjih mesecih vsak videoposnetek, naložen na platformo, samodejno postal kolut. Nič več izbiranja med različnimi formati – zdaj je vse poenoteno. Razčlenimo, kaj ta poteza dejansko pomeni za vse, ki ustvarjajo […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino
3 min. branja

Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino

Kar se je začelo kot enkratna naložba v romunsko nakupovalno središče v višini 3 milijonov evrov, je dejansko del nečesa veliko večjega. Medtem ko večina trgovcev na drobno zmanjšuje obseg prodaje, se francoski velikan Leroy Merlin podvaja v Vzhodni Evropi z načrtom, ki bi lahko spremenil celotno področje “naredi sam”.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne
3 min. branja

Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne

Microsoftovo oglaševanje je pravkar objavilo največje posodobitve v zadnjih mesecih, s katerimi odpravlja glavne težave, ki motijo oglaševalce. S temi spremembami bi lahko platforma končno postala resna alternativa Google Ads. Od prenovljenega poročanja do velikih sprememb logike Performance Max in poenostavljenega uvoza med platformami – tukaj je tisto, kar je pomembno za vaše kampanje.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+