
Raziskava, v kateri je sodelovalo več kot 2.000 potrošnikov v Združenem kraljestvu, preučuje trenutni odnos potrošnikov in njihove želje glede odprtega bančništva. 22 % vprašanih je bilo za kartice, odprto bančništvo pa za drugo. Ocenjuje se, da ga bo 19 % potrošnikov v Združenem kraljestvu izbralo v 5 letih.
Odprto bančništvo je praksa, ki tretjim osebam (npr. finteh aplikacijam) omogoča dostop do finančnih podatkov strank od bank prek API-jev. To pomeni, da lahko stranke svoje finančne podatke varno delijo z drugimi bankami ali pooblaščenimi finančnimi organizacijami, kot so ponudniki plačil, posojilodajalci in zavarovatelji.

Source: emerchantpay
Čeprav izraz odprto bančništvo v družbi ne odmeva, je raziskava pokazala, da je 45% anketirancev v Združenem kraljestvu, ko je bila opredelitev pojasnjena anketirancem, potrdilo, da so jo uporabili.
Če pogledamo namere potrošnikov v Združenem kraljestvu, je 42% anketirancev dejalo, da bodo odprto bančništvo verjetno uporabljali za plačila v trgovinah, 37% pa jih je dejalo, da ga bodo verjetno uporabili za spletna plačila. Poleg tega so potrošniki v Združenem kraljestvu, ki bi odprto bančništvo uporabljali predvsem za digitalne nakupe, dejali, da ga bodo uporabljali za spletne nakupe na drobno (44 %), sledila bodo komunalna plačila (36 %), letalske vozovnice (30 %), hoteli (34 %) in spletne naročniške storitve (25 %).
To postavlja odprto bančništvo pred druge načine plačila, kot so ročna bančna nakazila (13%), kriptovalute (7%) in kupi zdaj, plačaj kasneje (14%), kaže raziskava. 42% potrošnikov je dejalo, da bi odprto bančništvo uporabljali za prihodnje nakupe, če bi podpiralo mobilna in spletna plačila neposredno z njihovega bančnega računa. Spodnji graf prikazuje potrošnike, ki nameravajo v naslednjih petih letih pogosteje uporabljati odprto bančništvo po starosti.
Spodnji graf prikazuje potrošnike, ki nameravajo v naslednjih petih letih pogosteje uporabljati odprto bančništvo po starosti.

Source: emerchantpay