2 min. branja

Čez 5 let bo odprto bančništvo bolj priljubljeno kot kriptovalute in BNPL

Nedavna raziskava emerchantpay kaže, da bodo kartice ostale najbolj priljubljeno plačilno sredstvo v 5 letih (22% anketirancev), odprto bančništvo pa bo drugo (19% potrošnikov v Združenem kraljestvu ga bo izbralo v 5 letih).

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Čez 5 let bo odprto bančništvo bolj priljubljeno kot kriptovalute in BNPL
Vir: Depositphotos

Raziskava, v kateri je sodelovalo več kot 2.000 potrošnikov v Združenem kraljestvu, preučuje trenutni odnos potrošnikov in njihove želje glede odprtega bančništva. 22 % vprašanih je bilo za kartice, odprto bančništvo pa za drugo. Ocenjuje se, da ga bo 19 % potrošnikov v Združenem kraljestvu izbralo v 5 letih.

Odprto bančništvo je praksa, ki tretjim osebam (npr. finteh aplikacijam) omogoča dostop do finančnih podatkov strank od bank prek API-jev. To pomeni, da lahko stranke svoje finančne podatke varno delijo z drugimi bankami ali pooblaščenimi finančnimi organizacijami, kot so ponudniki plačil, posojilodajalci in zavarovatelji.

Source: emerchantpay

Čeprav izraz odprto bančništvo v družbi ne odmeva, je raziskava pokazala, da je 45% anketirancev v Združenem kraljestvu, ko je bila opredelitev pojasnjena anketirancem, potrdilo, da so jo uporabili.

Če pogledamo namere potrošnikov v Združenem kraljestvu, je 42% anketirancev dejalo, da bodo odprto bančništvo verjetno uporabljali za plačila v trgovinah, 37% pa jih je dejalo, da ga bodo verjetno uporabili za spletna plačila. Poleg tega so potrošniki v Združenem kraljestvu, ki bi odprto bančništvo uporabljali predvsem za digitalne nakupe, dejali, da ga bodo uporabljali za spletne nakupe na drobno (44 %), sledila bodo komunalna plačila (36 %), letalske vozovnice (30 %), hoteli (34 %) in spletne naročniške storitve (25 %).
To postavlja odprto bančništvo pred druge načine plačila, kot so ročna bančna nakazila (13%), kriptovalute (7%) in kupi zdaj, plačaj kasneje (14%), kaže raziskava. 42% potrošnikov je dejalo, da bi odprto bančništvo uporabljali za prihodnje nakupe, če bi podpiralo mobilna in spletna plačila neposredno z njihovega bančnega računa. Spodnji graf prikazuje potrošnike, ki nameravajo v naslednjih petih letih pogosteje uporabljati odprto bančništvo po starosti.

Spodnji graf prikazuje potrošnike, ki nameravajo v naslednjih petih letih pogosteje uporabljati odprto bančništvo po starosti.

Source: emerchantpay

Delite članek
Podobni članki
Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano
4 min. branja

Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano

Digitalno oglaševanje se spreminja hitreje kot kdaj koli prej, zato morajo blagovne znamke e-trgovine in marketinške agencije slediti novim izzivom in priložnostim. V poročilu Industry Pulse Report je prikazano, kateri trendi, grožnje, globoke napake in inovacije bodo zaznamovali spletno oglaševanje v prihodnjem letu. Temelji na mnenjih strokovnjakov s področja digitalnih medijev – oglaševalcev, agencij, oglaševalskih […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Preiskava EU razkriva: 52 % prodajalcev rabljenih izdelkov krši pravice potrošnikov
3 min. branja

Preiskava EU razkriva: 52 % prodajalcev rabljenih izdelkov krši pravice potrošnikov

Evropska komisija je pred kratkim objavila zaskrbljujoče rezultate obsežnega spremljanja spletnih prodajalcev rabljenega blaga. V uradnem poročilu EK in nacionalnih organov za varstvo potrošnikov iz 27 držav (25 držav članic EU ter Islandija in Norveška) je navedeno, da do 52 % spremljanih e-trgovin krši potrošniško zakonodajo Evropske unije.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+