3 min. branja

Če se odjavite od Metine uporabe Facebooka, objave na Instagramu za usposabljanje za umetno inteligenco niso preproste

Meta, matična družba Instagrama in Facebooka, je s 26. junijem 2024 spremenila svojo politiko zasebnosti. Kot odgovor na pomisleke uporabnikov je Meta od 22. maja ljudem v Evropi poslala več kot 2 milijardi obvestil in e-poštnih sporočil v aplikacijah s povezavo do obrazca za odjavo, da bi nasprotovala uporabi njihovih podatkov za namene usposabljanja na področju umetne inteligence.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Če se odjavite od Metine uporabe Facebooka, objave na Instagramu za usposabljanje za umetno inteligenco niso preproste
Vir: CNN.com

Na to temo se je pojavilo več videoposnetkov na družbenih medijih, ki naj bi korak za korakom prikazovali, kako nasprotovati Meta strganju vaših podatkov v ta namen. En tak videoposnetek na TikToku ima več kot 4.3 milijona ogledov in 5.500 komentarjev in je bil deljen več kot 149,000-krat. Skeptične objave o funkciji zavrnitve se delijo tudi na Redditu, X-u in Instagramu.

 

Source: Snopes.com

Funkcija je bila na voljo strankam Metine evropske regije in Združenega kraljestva, ne pa tudi uporabnikom iz ZDA. New York Times je poročal, da Meti ni bilo treba obvestiti uporabnikov, zato uporabniki morda sploh niso vedeli, da usposablja svojo umetno inteligenco s svojimi javnimi objavami.

Metina stran “Kako Meta uporablja informacije za generativne modele in funkcije umetne inteligence” pravi, da imajo uporabniki pravico nasprotovati informacijam, ki so jih delili o Metinih izdelkih in storitvah, ki se uporabljajo za razvoj in izboljšanje umetne inteligence v podjetju Meta. Meta se posvetuje z vodilnim regulatorjem zasebnosti v EU, irsko komisijo za varstvo podatkov in je vključila njihove povratne informacije, da bi zagotovila, da je način usposabljanja umetne inteligence pri Meti skladen z zakoni EU o zasebnosti.

Podjetje, ki uporablja podatke uporabnikov za usposabljanje o umetni inteligenci, se je soočilo s široko kritiko Evropskega centra za digitalne pravice (noyb), neprofitne organizacije, ki se osredotoča na uveljavljanje zakonov o digitalnih pravicah in zasebnosti. Skupina je vložila pritožbe v 11 evropskih državah, v katerih je organe pozvala, naj začnejo nujni postopek za zaustavitev sprememb, preden začne veljati 26. junija 2024. Postopek zavrnitve Mete je preveč zapleten in dolgotrajen ter zahteva celo osebne razloge.

Source: Facebook Help Center for European users

Sodišče Evropskih skupnosti je že pojasnilo, da Meta nima “zakonitega interesa”, da prevlada nad pravico uporabnikov do varstva podatkov, ko gre za oglaševanje. Meta tudi pravi, da se uporabniški podatki lahko delijo s katero koli “tretjo osebo” – kar pomeni vsakogar na svetu.

Meta pravi, da spoštuje vse ugovore evropskih uporabnikov in ne uporablja zasebnih sporočil ljudi s prijatelji in družino za usposabljanje svojih sistemov umetne inteligence. Vendar je irska komisija za varstvo podatkov (DPC) sporočila, da ne bo obdelovala uporabniških podatkov EU/EGP za neopredeljene “tehnike umetne inteligence”. Meta ostaja trdno prepričana, da je njen pristop skladen z evropskimi zakoni in predpisi ter se zavzema za to, da bo Meta AI in njene modele približala več ljudem po vsem svetu, tudi v Evropi.

Delite članek
Podobni članki
Črni petek 2024 Trendi e-trgovine: 3. del
3 min. branja

Črni petek 2024 Trendi e-trgovine: 3. del

Medtem ko osnovna analitika spremlja prodajo, vodilni na trgu uporabljajo napovedno modeliranje, napredno segmentacijo in optimizacijo uspešnosti, da prevladujejo na črni petek. V tem poglobljenem članku odkrijemo, kako zgodovinske podatke in strojno učenje spremeniti v svojo konkurenčno prednost za črni petek 2024.

Preberite članek
Oglaševalski trg v ZDA 2024: Porast politične in telekomunikacijske porabe
3 min. branja

Oglaševalski trg v ZDA 2024: Porast politične in telekomunikacijske porabe

Ameriški trg digitalnega oglaševanja je letos pripravljen na znatno rast. Telekomunikacijske storitve, maloprodaja in potrošniško blago vodijo porabo. Predsedniške volitve kažejo tudi svoj vpliv na oglaševalski prostor. Ameriško oglaševanje še naprej ohranja družbene medije in prikazno oglaševanje kot ključne naložbene prednostne naloge. Poraba bo dosegla rekordnih 302 milijardi dolarjev, kar kaže na dinamično leto v […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+