2 min. branja

BuzzFeed vstopa na trg družbenih medijev z BFisland

Družba BuzzFeed je napovedala, da pripravlja samostojno platformo družabnih medijev kot rešitev za današnje težave s spletno strupenostjo. Kot poroča Semafor, je podjetje svojo prvo potezo na področju družbenih medijev začelo s svojo platformo, ki temelji na zabavnih vsebinah in kvizih.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
BuzzFeed vstopa na trg družbenih medijev z BFisland
Vir: Buzzfeed.com/island

BuzzFeedova strategija proti SNARF-u

Družba BuzzFeed je lansirala BFisland kot svoj obsežen vstop v družbena omrežja z interaktivnim pripovedovanjem zgodb in novimi metodami razporejanja vsebin. Podrobnosti o uvajanju platforme ostajajo nerazkrite, čeprav je BuzzFeed potrdil, da bo umetna inteligenca služila kot ključna komponenta za uporabnike, ki bodo krmarili po platformi. Jonah Peretti, ustanovitelj in izvršni direktor BuzzFeeda, je napovedal svoj neposredni akcijski načrt za preoblikovanje internetne krajine, pri čemer se je posebej osredotočil na problem SNARF, ki pesti družbene medije. SNARF – kar pomeni Stakes/Novelty/Anger/Retention/Fear – predstavljavrsto vsebine, ki se pojavi, ko se platforme z algoritmi umetne inteligence optimizirajo za čim večjo vključenost.

Peretti je kritiziral TikTok in Meta zlasti zaradi sistemov, ki temeljijo na algoritmih in ki po njegovem mnenju maksimizirajo metrike vključenosti na račun dobrega počutja uporabnikov.

Hibridna metoda kuriranja vsebin na platformi BuzzFeed združuje tako tehnologijo umetne inteligence kot človeški nadzor za moderiranje vsebin.

Buzfeed SNARF

Source: Buzzfeed.com

Izvajanje umetne inteligence

Podjetje namerava v večji meri uporabljati tehnologijo OpenAI in uvajati funkcije umetne inteligence, ki bodo povečale nadzor uporabnikov, namesto da bi ga omejevale. Pristop vključuje storitve spremljanja trendov in filtriranja vsebin za ohranjanje duševnega zdravja ob hkratnem ohranjanju vključenosti uporabnikov.

Povratne informacije uporabnikov med razvojem platforme bodo potekale s postopnimi fazami uvajanja, začenši s sistemom čakalnih seznamov in izbiro udeležencev uporabniškega testa.

BuzzFeed uporablja ta metodični pristop za razvoj svojega izpopolnjenega izdelka na podlagi dejanskih uporabniških izkušenj. Družba BuzzFeed to pobudo razvija v ključnem obdobju po zaprtju portala BuzzFeed News leta 2023 in soočanju s tržnimi težavami.

Vzpon družabnih platform, ki se osredotočajo na wellness

Podjetje se skupaj z družbama Daylyy in Weare8 pridruži podjetju Communia, ki si prizadeva za vzpostavitev platform družbenih medijev, ki spodbujajo pozitivno okolje uporabnikov.

Deležniki digitalnega trgovanja bi morali biti pozorni na BFisland, saj bo zagotavljal kanale za distribucijo vsebin skupaj z orodji za vključevanje uporabnikov, ki jih podpira BuzzFeedovo dokazano strokovno znanje o razvoju viralnih vsebin in interakciji z občinstvom. Ker časovni načrt zagona ostaja nerazkrit, ta poteza predstavlja resno prizadevanje za reševanje temeljnih težav družbenih medijev. Če bo pobuda uspešna, bo postavila nove standarde za digitalne platforme, da bi uravnotežile vključenost uporabnikov in njihovo dobro počutje.

Delite članek
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Podobni članki
Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano
4 min. branja

Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano

Digitalno oglaševanje se spreminja hitreje kot kdaj koli prej, zato morajo blagovne znamke e-trgovine in marketinške agencije slediti novim izzivom in priložnostim. V poročilu Industry Pulse Report je prikazano, kateri trendi, grožnje, globoke napake in inovacije bodo zaznamovali spletno oglaševanje v prihodnjem letu. Temelji na mnenjih strokovnjakov s področja digitalnih medijev – oglaševalcev, agencij, oglaševalskih […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Preiskava EU razkriva: 52 % prodajalcev rabljenih izdelkov krši pravice potrošnikov
3 min. branja

Preiskava EU razkriva: 52 % prodajalcev rabljenih izdelkov krši pravice potrošnikov

Evropska komisija je pred kratkim objavila zaskrbljujoče rezultate obsežnega spremljanja spletnih prodajalcev rabljenega blaga. V uradnem poročilu EK in nacionalnih organov za varstvo potrošnikov iz 27 držav (25 držav članic EU ter Islandija in Norveška) je navedeno, da do 52 % spremljanih e-trgovin krši potrošniško zakonodajo Evropske unije.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+