2 min. branja

Bruselj proti kupčijam: Ali bo EU kmalu počila kitajski nakupovalni balon?

Ste že slišali najnovejše buzz o teh poceni kitajskih spletnih trgovinah? Zdi se, da se Evropska komisija pripravlja, da bo v njihova dela vrgla ključ!

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Bruselj proti kupčijam: Ali bo EU kmalu počila kitajski nakupovalni balon?
Vir: Depositphotos

Torej, tukaj je dogovor: zdaj, če naročite nekaj zunaj EU, ki je pod 150 evrov, ne plačate carine. Sladko, kajne? No, Evropska komisija razmišlja o tem, da bi potegnila čep na to majhno ugodnost.

Ni skrivnost, da so Shein, Temu, in AliExpress bistveno presegli evropske spletne trgovine, pogosto na račun evropskih podjetij. Del njihove skrivne omake? Kitajska vlada plačuje račun za poceni letalski prevoz.

Pridobite to – samo lani je na evropskem pragu pristalo neverjetnih 2,3 milijarde poceni paketov. In aprila? Bilo je, kot da je božič prišel zgodaj s 350 milijoni paketov! Toda ne zadržujte diha za spremembe. Carinarji so pri delu že do svojih zrkel.

In ne pozabimo: te kitajske marketinške zvezde e-trgovine so že nekaj časa v vroči vodi. Od vprašljive varnosti izdelkov do ponarejanja imajo več težav kot stojalo za revije. Samo prejšnji mesec je skupina potrošniških čuvajev zaloputnila Temu, ker je hiter in ohlapen z informacijami in uporablja nekaj vprašljivih prodajnih taktik.

Temujev odziv? Oh, veste, stara rutina “tukaj smo novi, še vedno se učimo vrvi”. Klasična poteza, kajne?

Torej, pripnite se, ljudje! Vaši dnevi poceni spletnega nakupovanja so lahko oštevilčeni. Ampak hej, na svetli strani, morda bomo končno videli nekaj poštene igre v marketinški igri e-trgovine.

Delite članek
Podobni članki
Osredotočite se na oceno priložnosti: Umetna inteligenca vam bo povedala, kaj morate izboljšati v svojem oglaševanju.
3 min. branja

Osredotočite se na oceno priložnosti: Umetna inteligenca vam bo povedala, kaj morate izboljšati v svojem oglaševanju.

Meta razširja oceno priložnosti – metriko, ki v Upravitelju oglasov takoj pokaže, kako lahko izboljšate kampanje in zmanjšate stroške. Ta nova metrika, ki temelji na umetni inteligenci, je po testiranju dosegla več oglaševalcev. Zagotavlja jasno oceno kampanje in konkretne predloge za izboljšave.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Trgovci na drobno v Združenem kraljestvu se soočajo z naraščajočimi grožnjami kibernetske varnosti
3 min. branja

Trgovci na drobno v Združenem kraljestvu se soočajo z naraščajočimi grožnjami kibernetske varnosti

Pred kratkim so bile tri velike britanske maloprodajne blagovne znamke – Marks & Spencer, Co-op in Harrods – žrtve obsežnih kibernetskih napadov, ki so močno ovirali njihovo delovanje in razkrili resne varnostne vrzeli v njihovih informacijskih sistemih. Ti incidenti opozarjajo na vse večje grožnje kibernetski varnosti, s katerimi se sooča maloprodajni sektor v Združenem kraljestvu, […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+