2 min. branja

Britanski Amazon zaostruje pravila o vračanju za mednarodne prodajalce

Britanski Amazon je napovedal, da bodo nova pravila o vračanju začela veljati 11. novembra 2024. Ta poteza je del prizadevanj Amazona za poenostavitev postopka vračila in povečanje zadovoljstva strank na platformi v Združenem kraljestvu, s čimer se ustvari zanesljivejša in enotnejša izkušnja vračila. Vendar bodo spremembe neposredno vplivale na mednarodne prodajalce.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Britanski Amazon zaostruje pravila o vračanju za mednarodne prodajalce
Vir: Depositphotos

V skladu z novimi pravili morajo mednarodni prodajalci strankam v Združenem kraljestvu zagotoviti domači povratni naslov ali urediti predplačniško nalepko za sledenje za vračila. Če prodajalec ne izpolni te zahteve v štirih dneh od zahteve za vračilo, bo kupec samodejno prejel vračilo brez obveznosti vračila izdelka.

Kaj se spreminja:

  1. Domači povratni naslov ali zahteva za brezplačno nalepko: Prodajalci morajo imeti povratni naslov v Združenem kraljestvu ali zagotoviti predplačniško nalepko za vračilo z možnostjo sledenja.
  2. Samodejno vračilo po štirih dneh: Če prodajalec v štirih dneh ne izpolni pogojev za vračilo, bo Amazon kupcu vrnil denar, kupec pa lahko izdelek obdrži.

Po podatkih Amazon UK je to korak k okrepitvi zaupanja strank v Združenem kraljestvu, ki pričakujejo možnost vračila izdelkov brez stroškov.

Podpora za prodajalce

Amazon želi olajšati prehod mednarodnih prodajalcev na nova pravila , tako da jim zagotovi seznam priporočenih ponudnikov storitev. Med njimi so podjetja, kot so Evri, Royal Mail, UPS, DHL in La Poste Groupe.

Podaljšano obdobje vračila počitnic

Amazon prav tako podaljšuje obdobje vračila v praznični sezoni. Ta sprememba velja za več evropskih držav, vključno z Nemčijo, Francijo, Italijo in Nizozemsko.

Izdelke, kupljene od 1. novembra do 25. decembra, lahko vrnete do 31. januarja ali v 30 dneh od nakupa (kar nastopi pozneje).

Ta razširitev podpira udobje strank in je pomemben dejavnik za prodajalce, ki se pripravljajo na praznično sezono.

Priporočila za e-poslovanje

Če svoje izdelke prodajate na britanskem Amazonu, imate še nekaj časa za izvedbo sprememb. Osredotočite se na učinkovite rešitve in razmislite, kaj je treba urediti.

Prodajalci bi morali oceniti svojo trenutno infrastrukturo za vračila in razmisliti o uporabi Amazonovih priporočenih ponudnikov za poenostavitev skladnosti s pravili.

Prav tako je treba omeniti, da Amazon običajno spremeni svojo politiko vračanja tudi v drugih evropskih državah. Zato lahko podobne prilagoditve pričakujemo ne le v Združenem kraljestvu, ampak tudi v drugih državah. Vendar platforma o tem še ni zagotovila informacij.

Delite članek
Podobni članki
Prihodnost e-trgovine je tu: Perplexity začenja z možnostjo nakupovanja
3 min. branja

Prihodnost e-trgovine je tu: Perplexity začenja z možnostjo nakupovanja

Umetna inteligenca vse bolj vpliva na način nakupovanja in prodaje. Njena vključitev v nakupni proces prinaša vrsto inovacij, ki spreminjajo tradicionalne pristope v učinkovitejše, hitrejše in personalizirane izkušnje. To dokazuje Perplexity – iskalnik z umetno inteligenco, ki naj bi s svojo najnovejšo funkcijo revolucionarno spremenil nakupovanje. Z novimi funkcijami, ki povečujejo udobje kupcev, odpira nove […]

Preberite članek
Družabne platforme se spopadajo s pritiskom na praznične premije
2 min. branja

Družabne platforme se spopadajo s pritiskom na praznične premije

Ob bližajočih se praznikih je opazna sprememba v načinu oglaševanja naročniških storitev in blaga s strani velikih družbeno-medijskih podjetij. Te platforme trenutno uporabljajo celozaslonske oglase znotraj svojih aplikacij kot del svojih agresivnih tržnih strategij. Čeprav ta strategija učinkovito izkorišča njihovo ogromno bazo uporabnikov, je zaradi svoje potencialno vsiljive narave deležna kritik.

Preberite članek
Ustvarjalni studio Google Ads bo kmalu prenehal delovati
2 min. branja

Ustvarjalni studio Google Ads bo kmalu prenehal delovati

Google je napovedal, da bo orodje Google Ads Creative Studio prenehalo delovati konec marca 2025. S tem korakom se bo podjetje osredotočilo na nova področja rasti in krepitev partnerstev s kreativnimi agencijami, da bi omogočilo izvajanje prilagojenih kampanj v velikem obsegu.

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+