2 min. branja

Britanska javna radiotelevizija odpre račun eBay za prodajo rekvizitov

Britanska javna televizijska mreža ITV (Channel 3) stavi na trajnost z dobrodelnim preobratom. Izdajatelj televizijskih programov prodaja rekvizite iz priljubljenih serij in resničnostnih oddaj na platformi eBay.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Britanska javna radiotelevizija odpre račun eBay za prodajo rekvizitov
Vir: Depositphotos

ReLoved, kot se imenuje pobuda, je bil ustvarjen v sodelovanju z eBay in PropUp Project. Ta platforma ponuja različne rekvizite, kostume, pohištvo in druge predmete iz zakulisja priljubljenih oddaj ITV, kot so Coronation Street, Emmerdale, Ant in Dec’s Saturday Night Takeaway in I’m A Celebrity … Spravite me od tukaj!

Z nakupom predmetov iz svojih najljubših televizijskih oddaj oboževalci prispevajo k zmanjšanju odpadkov, hkrati pa imajo priložnost, da pridobijo del televizijske zgodovine. S ponovno uporabo teh predmetov ITV dokazuje svojo zavezanost okoljski trajnosti. Prihodki od prodaje so namenjeni dobrodelnim namenom in vsakemu nakupu dodajo element družbene odgovornosti.

Projekt PropUp je bil ustvarjen za reševanje vprašanja odpadkov v filmski industriji – navdušeno si prizadevamo zagotoviti, da ostanki rekvizitov, scenografije in kostumov ne gredo v nič, ampak najdejo drugo življenje. Kot majhna neprofitna organizacija smo veseli, da lahko sodelujemo z ITV in eBayem pri tako pomembni krožni pobudi,” je dejala Emma Chaplin, soustanoviteljica projekta PropUp.

ITV je trenutno začel prodajo z izbranimi izdelki, vendar jih namerava sčasoma razširiti. Zainteresirane stranke lahko najdejo ikonične kose, kot so miza iz Crime Stories sodnika Rinderja, stol Read My Lips (Ant in Dec’s Saturday Night Takeaway) ali podpisane zvezde iz I’m A Celebrity … Spravite me od tukaj!. Poleg zbirateljskih predmetov so na voljo tudi vsakdanji predmeti, kot so posode, oprema za dom in oblačila iz serije.

Delite članek
Podobni članki
Prihodnost e-trgovine je tu: Perplexity začenja z možnostjo nakupovanja
3 min. branja

Prihodnost e-trgovine je tu: Perplexity začenja z možnostjo nakupovanja

Umetna inteligenca vse bolj vpliva na način nakupovanja in prodaje. Njena vključitev v nakupni proces prinaša vrsto inovacij, ki spreminjajo tradicionalne pristope v učinkovitejše, hitrejše in personalizirane izkušnje. To dokazuje Perplexity – iskalnik z umetno inteligenco, ki naj bi s svojo najnovejšo funkcijo revolucionarno spremenil nakupovanje. Z novimi funkcijami, ki povečujejo udobje kupcev, odpira nove […]

Preberite članek
Družabne platforme se spopadajo s pritiskom na praznične premije
2 min. branja

Družabne platforme se spopadajo s pritiskom na praznične premije

Ob bližajočih se praznikih je opazna sprememba v načinu oglaševanja naročniških storitev in blaga s strani velikih družbeno-medijskih podjetij. Te platforme trenutno uporabljajo celozaslonske oglase znotraj svojih aplikacij kot del svojih agresivnih tržnih strategij. Čeprav ta strategija učinkovito izkorišča njihovo ogromno bazo uporabnikov, je zaradi svoje potencialno vsiljive narave deležna kritik.

Preberite članek
Ustvarjalni studio Google Ads bo kmalu prenehal delovati
2 min. branja

Ustvarjalni studio Google Ads bo kmalu prenehal delovati

Google je napovedal, da bo orodje Google Ads Creative Studio prenehalo delovati konec marca 2025. S tem korakom se bo podjetje osredotočilo na nova področja rasti in krepitev partnerstev s kreativnimi agencijami, da bi omogočilo izvajanje prilagojenih kampanj v velikem obsegu.

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+