2 min. branja

Britanska javna radiotelevizija odpre račun eBay za prodajo rekvizitov

Britanska javna televizijska mreža ITV (Channel 3) stavi na trajnost z dobrodelnim preobratom. Izdajatelj televizijskih programov prodaja rekvizite iz priljubljenih serij in resničnostnih oddaj na platformi eBay.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Britanska javna radiotelevizija odpre račun eBay za prodajo rekvizitov
Vir: Depositphotos

ReLoved, kot se imenuje pobuda, je bil ustvarjen v sodelovanju z eBay in PropUp Project. Ta platforma ponuja različne rekvizite, kostume, pohištvo in druge predmete iz zakulisja priljubljenih oddaj ITV, kot so Coronation Street, Emmerdale, Ant in Dec’s Saturday Night Takeaway in I’m A Celebrity … Spravite me od tukaj!

Z nakupom predmetov iz svojih najljubših televizijskih oddaj oboževalci prispevajo k zmanjšanju odpadkov, hkrati pa imajo priložnost, da pridobijo del televizijske zgodovine. S ponovno uporabo teh predmetov ITV dokazuje svojo zavezanost okoljski trajnosti. Prihodki od prodaje so namenjeni dobrodelnim namenom in vsakemu nakupu dodajo element družbene odgovornosti.

Projekt PropUp je bil ustvarjen za reševanje vprašanja odpadkov v filmski industriji – navdušeno si prizadevamo zagotoviti, da ostanki rekvizitov, scenografije in kostumov ne gredo v nič, ampak najdejo drugo življenje. Kot majhna neprofitna organizacija smo veseli, da lahko sodelujemo z ITV in eBayem pri tako pomembni krožni pobudi,” je dejala Emma Chaplin, soustanoviteljica projekta PropUp.

ITV je trenutno začel prodajo z izbranimi izdelki, vendar jih namerava sčasoma razširiti. Zainteresirane stranke lahko najdejo ikonične kose, kot so miza iz Crime Stories sodnika Rinderja, stol Read My Lips (Ant in Dec’s Saturday Night Takeaway) ali podpisane zvezde iz I’m A Celebrity … Spravite me od tukaj!. Poleg zbirateljskih predmetov so na voljo tudi vsakdanji predmeti, kot so posode, oprema za dom in oblačila iz serije.

Delite članek
Podobni članki
Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku
3 min. branja

Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku

Številke so osupljive. Nova študija, v kateri je sodelovalo 24.000 kupcev po vsem svetu, razkriva, da jih 70 % pričakuje, da bodo do leta 2030 večino svojih nakupov opravili prek družbenih medijev. To pomeni, da bodo spletna mesta za e-trgovanje v slogu Amazona, ki prevladujejo danes, v petih letih lahko postala relikvija. Revolucija družabnega nakupovanja […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil
3 min. branja

EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil

Evropska komisija pripravlja zgodovinsko stroge ukrepe proti odpadkom v modni industriji. Od leta 2026 bodo morale blagovne znamke dokazati, da nimajo druge možnosti kot uničiti neprodana oblačila. Za modne velikane se začenja novo obdobje – konec tihega odstranjevanja zalog.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU