2 min. branja

Brighton SEO: Vrhunska konferenca o digitalnem trženju

Brighton SEO se je uveljavil kot temeljni dogodek v koledarju digitalnega trženja, ki privablja strokovnjake z vsega sveta. Toda kaj je Brighton SEO in zakaj je pridobil tako pomembno vlogo v industriji?

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Brighton SEO: Vrhunska konferenca o digitalnem trženju
Vir: Depositphotos

Kdo je začel Brighton SEO

Ta dogodek, ki ga je leta 2010 ustanovil Kelvin Newman, se je začel kot skromno srečanje v lokalnem pubu. Od teh skromnih začetkov je prerasla v eno največjih in najbolj spoštovanih SEO konferenc v Evropi. Danes je dokaz nenehno razvijajoče se narave optimizacije iskalnikov in digitalnega trženja.

Brighton SEO, ki običajno poteka dvakrat letno, ponuja edinstveno mešanico strokovnih pogovorov, praktičnih delavnic in neprecenljivih priložnosti za mreženje. Morda se vsi sprašujete, kdaj je letos Brighton SEO? Prihajajoči dogodek je predviden za 3. in 4. oktober 2024 in obljublja dva dni, polna vrhunskih vpogledov in strategij.

Kaj je Brighton SEO

Kar ločuje, je celovit pristop k digitalnemu trženju. Medtem ko SEO ostaja v svojem središču, konferenca zajema široko paleto sorodnih tem, vključno z:

  1. Tehnični SEO
  2. Vsebinsko trženje
  3. Oglaševanje s plačilom na klik
  4. Strategije družbenih medijev
  5. Analitika in razlaga podatkov
  6. Uporabniška izkušnja in optimizacija konverzij



Središče za digitalno trženje

Ne glede na to, ali ste izkušen strokovnjak ali nov na tem področju, ta dogodek poskrbi za vse ravni strokovnega znanja. Udeleženci lahko pričakujejo, da se bodo učili od vodilnih v industriji, odkrivali najnovejša orodja in tehnike ter ostali korak pred nastajajočimi trendi v hitrem svetu digitalnega trženja.

Konferenca ponuja tudi platformo za mreženje, ki udeležencem omogoča, da se povežejo z vrstniki, potencialnimi strankami in vplivneži v industriji. Te povezave se pogosto izkažejo za enako dragocene kot znanje, pridobljeno na samih sejah.

Za vsakogar, ki želi izboljšati svoje sposobnosti, razširiti svojo poklicno mrežo ali preprosto ostati na tekočem v nenehno spreminjajočem se svetu digitalnega trženja, je to srečanje SEO dogodek, ki ga ne smete zamuditi. Označite svoje koledarje za 3. in 4. oktober 2024 in se pripravite na to vznemirljivo in poučno izkušnjo.

Če želite biti na tekočem z napovedmi govornikov, temami sej in podrobnostmi registracije za Brighton SEO 2024, bodite pozorni na uradno spletno stran in kanale družbenih medijev. Svet SEO se nenehno razvija in Brighton SEO ostaja v ospredju te digitalne revolucije.

Delite članek
Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU