2 min. branja

Brighton SEO: Vrhunska konferenca o digitalnem trženju

Brighton SEO se je uveljavil kot temeljni dogodek v koledarju digitalnega trženja, ki privablja strokovnjake z vsega sveta. Toda kaj je Brighton SEO in zakaj je pridobil tako pomembno vlogo v industriji?

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Brighton SEO: Vrhunska konferenca o digitalnem trženju
Vir: Depositphotos

Kdo je začel Brighton SEO

Ta dogodek, ki ga je leta 2010 ustanovil Kelvin Newman, se je začel kot skromno srečanje v lokalnem pubu. Od teh skromnih začetkov je prerasla v eno največjih in najbolj spoštovanih SEO konferenc v Evropi. Danes je dokaz nenehno razvijajoče se narave optimizacije iskalnikov in digitalnega trženja.

Brighton SEO, ki običajno poteka dvakrat letno, ponuja edinstveno mešanico strokovnih pogovorov, praktičnih delavnic in neprecenljivih priložnosti za mreženje. Morda se vsi sprašujete, kdaj je letos Brighton SEO? Prihajajoči dogodek je predviden za 3. in 4. oktober 2024 in obljublja dva dni, polna vrhunskih vpogledov in strategij.

Kaj je Brighton SEO

Kar ločuje, je celovit pristop k digitalnemu trženju. Medtem ko SEO ostaja v svojem središču, konferenca zajema široko paleto sorodnih tem, vključno z:

  1. Tehnični SEO
  2. Vsebinsko trženje
  3. Oglaševanje s plačilom na klik
  4. Strategije družbenih medijev
  5. Analitika in razlaga podatkov
  6. Uporabniška izkušnja in optimizacija konverzij



Središče za digitalno trženje

Ne glede na to, ali ste izkušen strokovnjak ali nov na tem področju, ta dogodek poskrbi za vse ravni strokovnega znanja. Udeleženci lahko pričakujejo, da se bodo učili od vodilnih v industriji, odkrivali najnovejša orodja in tehnike ter ostali korak pred nastajajočimi trendi v hitrem svetu digitalnega trženja.

Konferenca ponuja tudi platformo za mreženje, ki udeležencem omogoča, da se povežejo z vrstniki, potencialnimi strankami in vplivneži v industriji. Te povezave se pogosto izkažejo za enako dragocene kot znanje, pridobljeno na samih sejah.

Za vsakogar, ki želi izboljšati svoje sposobnosti, razširiti svojo poklicno mrežo ali preprosto ostati na tekočem v nenehno spreminjajočem se svetu digitalnega trženja, je to srečanje SEO dogodek, ki ga ne smete zamuditi. Označite svoje koledarje za 3. in 4. oktober 2024 in se pripravite na to vznemirljivo in poučno izkušnjo.

Če želite biti na tekočem z napovedmi govornikov, temami sej in podrobnostmi registracije za Brighton SEO 2024, bodite pozorni na uradno spletno stran in kanale družbenih medijev. Svet SEO se nenehno razvija in Brighton SEO ostaja v ospredju te digitalne revolucije.

Delite članek
Podobni članki
Osredotočite se na oceno priložnosti: Umetna inteligenca vam bo povedala, kaj morate izboljšati v svojem oglaševanju.
3 min. branja

Osredotočite se na oceno priložnosti: Umetna inteligenca vam bo povedala, kaj morate izboljšati v svojem oglaševanju.

Meta razširja oceno priložnosti – metriko, ki v Upravitelju oglasov takoj pokaže, kako lahko izboljšate kampanje in zmanjšate stroške. Ta nova metrika, ki temelji na umetni inteligenci, je po testiranju dosegla več oglaševalcev. Zagotavlja jasno oceno kampanje in konkretne predloge za izboljšave.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Trgovci na drobno v Združenem kraljestvu se soočajo z naraščajočimi grožnjami kibernetske varnosti
3 min. branja

Trgovci na drobno v Združenem kraljestvu se soočajo z naraščajočimi grožnjami kibernetske varnosti

Pred kratkim so bile tri velike britanske maloprodajne blagovne znamke – Marks & Spencer, Co-op in Harrods – žrtve obsežnih kibernetskih napadov, ki so močno ovirali njihovo delovanje in razkrili resne varnostne vrzeli v njihovih informacijskih sistemih. Ti incidenti opozarjajo na vse večje grožnje kibernetski varnosti, s katerimi se sooča maloprodajni sektor v Združenem kraljestvu, […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+