2 min. branja

Ali TikTok na novo opredeljuje olimpijske igre in e-poslovanje?

Socialno omrežje TikTok je postalo platforma v digitalni dobi, ki spreminja našo video porabo, zlasti med velikimi dogodki, kot so olimpijske igre. Olimpijske igre v Parizu 2024 so se bolj kot katere koli druge igre razvile v "Olimpijske igre TikTok", kar poudarja veliko moč in doseg platforme.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Ali TikTok na novo opredeljuje olimpijske igre in e-poslovanje?
Vir: Depositphotos

Ta članek poudarja pomemben vpliv platforme na igre, ki dokazuje njeno moč oblikovanja pripovedi, ustvarjanja trendov, spodbujanja globalnih povezav s kratkimi video vsebinami in tudi pomena te družbene mreže na področju trženja e-trgovine.

Moč TikToka med večjimi dogodki

Zlasti olimpijske igre v Parizu 2024 so pokazale vpliv aplikacije brez primere, zaradi česar si je prislužila vzdevek “TikTok Olympics”.

Izjemna angažiranost:

  • #Olympics hashtag: skoraj 1.3 milijona objav
  • #Paris2024: 451.6K objav
  • #TeamUSA: 128,5 tisoč vstopov
  • Hashtagi za posamezne države, kot je #TeamGB (15,4 tisoč vnosov), kažejo globalno vključenost

Izvirno delo in virusni poudarki:

Vpliv TikToka na e-poslovanje

Vpliv TikToka sega daleč preko zabave in revolucionira tržno pokrajino e-trgovine. Edinstvene lastnosti platforme in virusna narava so ustvarile nove priložnosti za podjetja , da sodelujejo s potrošniki, zlasti med velikimi dogodki, kot so olimpijske igre. Od nakupovanja v aplikaciji do trženja vplivnežev, TikTok preoblikuje, kako se blagovne znamke povezujejo z občinstvom in spodbujajo prodajo na digitalnem trgu.

  1. TikTokovo orodje »Trgovina« uporabnikom omogoča nakup blaga neposredno prek aplikacije, s čimer izkorišča virusne trende
  2. Olimpijski športniki in drugi vplivneži lahko oglašujejo blago s svojimi precejšnjimi sledilci in tako povečajo prodajo
  3. Z uporabo gradiva, povezanega z olimpijskimi igrami, lahko podjetja povečajo prepoznavnost blagovne znamke in povečajo promet v svojih spletnih trgovinah
  4. Trženje v realnem času: Podjetja lahko hitro zgrabijo aktualne olimpijske dogodke za izdelavo ustreznih materialov in kampanj

Konec koncev je TikTok za očaranje gledalcev med velikimi dogodki, kot so olimpijske igre, postal nujno orodje. Za športnike, podjetja in navijače po vsem svetu je njegova sposobnost ustvarjanja virusnega materiala, izgradnje resničnih povezav in e-trgovine močno orodje. Vpliv TikToka na šport, zabavo in e-poslovanje se bo verjetno še povečal , ko se bo digitalni teren razvijal, kar bo spremenilo našo izkušnjo in interakcijo s svetovnimi dogodki.

Delite članek
Podobni članki
Najboljše strategije digitalnega trženja za mala podjetja v letu 2025
19 min. branja

Najboljše strategije digitalnega trženja za mala podjetja v letu 2025

Izkušnje s številnimi e-trgovinami kažejo, kako tehnologija in odnosi spodbujajo rast. Za leto 2025 preverjene strategije vključujejo SEO, umetno inteligenco, vsebinsko trženje, PPC in gradnjo skupnosti – za večino sta potrebna le čas in trud, ne pa veliki proračuni. Ker je umetna inteligenca zdaj nujna za ohranjanje konkurenčnosti, si oglejmo najučinkovitejše pristope strokovnjaka podjetja Selltoro, […]

Jan Janouškovec Jan Janouškovec
CEO, Selltoro
Preberite članek
58 % uporabnikov deli e-pošto zaradi popustov, vendar varujejo družbene podatke
2 min. branja

58 % uporabnikov deli e-pošto zaradi popustov, vendar varujejo družbene podatke

Trgovci na drobno ugotavljajo, da so kupci sicer navdušeni nad popusti, vendar jih skrbi tudi njihova zasebnost pri posredovanju osebnih podatkov. Glede na nedavno študijo svetovalnega podjetja Daemon, ki se ukvarja z digitalno preobrazbo, so promocijske ponudbe in e-pošta za popuste še vedno zelo privlačni za vse generacije; milenijci vodijo s 67 %, sledijo jim […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+