2 min. branja

Ali TikTok na novo opredeljuje olimpijske igre in e-poslovanje?

Socialno omrežje TikTok je postalo platforma v digitalni dobi, ki spreminja našo video porabo, zlasti med velikimi dogodki, kot so olimpijske igre. Olimpijske igre v Parizu 2024 so se bolj kot katere koli druge igre razvile v "Olimpijske igre TikTok", kar poudarja veliko moč in doseg platforme.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Ali TikTok na novo opredeljuje olimpijske igre in e-poslovanje?
Vir: Depositphotos

Ta članek poudarja pomemben vpliv platforme na igre, ki dokazuje njeno moč oblikovanja pripovedi, ustvarjanja trendov, spodbujanja globalnih povezav s kratkimi video vsebinami in tudi pomena te družbene mreže na področju trženja e-trgovine.

Moč TikToka med večjimi dogodki

Zlasti olimpijske igre v Parizu 2024 so pokazale vpliv aplikacije brez primere, zaradi česar si je prislužila vzdevek “TikTok Olympics”.

Izjemna angažiranost:

  • #Olympics hashtag: skoraj 1.3 milijona objav
  • #Paris2024: 451.6K objav
  • #TeamUSA: 128,5 tisoč vstopov
  • Hashtagi za posamezne države, kot je #TeamGB (15,4 tisoč vnosov), kažejo globalno vključenost

Izvirno delo in virusni poudarki:

Vpliv TikToka na e-poslovanje

Vpliv TikToka sega daleč preko zabave in revolucionira tržno pokrajino e-trgovine. Edinstvene lastnosti platforme in virusna narava so ustvarile nove priložnosti za podjetja , da sodelujejo s potrošniki, zlasti med velikimi dogodki, kot so olimpijske igre. Od nakupovanja v aplikaciji do trženja vplivnežev, TikTok preoblikuje, kako se blagovne znamke povezujejo z občinstvom in spodbujajo prodajo na digitalnem trgu.

  1. TikTokovo orodje »Trgovina« uporabnikom omogoča nakup blaga neposredno prek aplikacije, s čimer izkorišča virusne trende
  2. Olimpijski športniki in drugi vplivneži lahko oglašujejo blago s svojimi precejšnjimi sledilci in tako povečajo prodajo
  3. Z uporabo gradiva, povezanega z olimpijskimi igrami, lahko podjetja povečajo prepoznavnost blagovne znamke in povečajo promet v svojih spletnih trgovinah
  4. Trženje v realnem času: Podjetja lahko hitro zgrabijo aktualne olimpijske dogodke za izdelavo ustreznih materialov in kampanj

Konec koncev je TikTok za očaranje gledalcev med velikimi dogodki, kot so olimpijske igre, postal nujno orodje. Za športnike, podjetja in navijače po vsem svetu je njegova sposobnost ustvarjanja virusnega materiala, izgradnje resničnih povezav in e-trgovine močno orodje. Vpliv TikToka na šport, zabavo in e-poslovanje se bo verjetno še povečal , ko se bo digitalni teren razvijal, kar bo spremenilo našo izkušnjo in interakcijo s svetovnimi dogodki.

Delite članek
Podobni članki
88 % kupcev želi večkanalno poslovanje: 5 ključnih strategij za uspeh sodobne trgovine na drobno
4 min. branja

88 % kupcev želi večkanalno poslovanje: 5 ključnih strategij za uspeh sodobne trgovine na drobno

Najnovejše letno poročilo Bazaarvoice Shopper Experience Index (SEI) prinaša nov vpogled v to, kam gredo pričakovanja trenutnih kupcev. Raziskava je bila izvedena na vzorcu več kot 8000 kupcev iz držav, kot so ZDA, Velika Britanija, Francija, Nemčija, Kanada, Avstralija in Indija. Zakaj je danes najbolj priljubljena beseda omnichannel? In katere strategije morajo blagovne znamke sprejeti, […]

Preberite članek
Ali pripravljate podcast brez videoposnetka? Izgubljate gledalce
4 min. branja

Ali pripravljate podcast brez videoposnetka? Izgubljate gledalce

Podkasti so postali prevladujoča oblika zabave. Morda ne pričakujete, da so z nami že več kot dve desetletji. V svojih začetkih so bili znani kot avdioblogi – preproste zvočne datoteke, ki so se delile prek spleta. Iz specializiranega medija za tehnološke navdušence so se v zadnjih letih razvili v množično zabavo, ki jo poslušajo milijoni […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+