2 min. branja

Ali se poslovimo od posnetkov zaslona na Instagramu?

Instagram naj bi razmišljal o novi funkciji zasebnosti, ki bi uporabnikom preprečila snemanje posnetkov zaslona v klepetu.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Ali se poslovimo od posnetkov zaslona na Instagramu?
Vir: Depositphotos

Socialno omrežje, Instagram dela na tehnologiji za blokiranje posnetkov zaslona v pogovorih v klepetu. Omejitev je posebej namenjena medijem, ki si jih je mogoče ogledati samo enkrat. To bi lahko bilo še posebej koristno za podjetja, ki delijo občutljive podatke prek neposrednih sporočil, kot so kode za popust, posebne ponudbe ali ekskluzivni predogledi izdelkov. Funkcija bo zagotovila, da se materiali ne kopirajo ali zlorabljajo.

Družbena omrežja si prizadevajo povečati zaščito zasebnosti uporabnikov in nadzor nad osebnimi vsebinami, ta inovacija pa bi lahko pomembno vplivala na interakcijo uporabnikov z efemerno vsebino na platformi. Vpliv bi verjetno občutil tudi segment e-trgovine – ta funkcija bi lahko prinesla določene prednosti pri zagotavljanju zasebnosti v komunikaciji med podjetji in strankami.

“Za zdaj je ta funkcija še vedno v razvoju, Instagram pa še ni uradno napovedal njene implementacije. Zdi se, da platforma skrbno preučuje ravnovesje med večjo zasebnostjo in udobjem uporabnikov ,” poroča Swipe Insight.

Prepoved posnetkov zaslona lahko spremeni način, kako uporabniki shranjujejo ali si zapomnijo informacije, ki so jih delili v klepetih. Za podjetja je morda pomembno, da se prilagodijo – na primer z zagotavljanjem trajnejših oblik komunikacije. Hkrati lahko pride do situacije, ko uporabniki iščejo alternativne načine za zajemanje ali shranjevanje vsebine klepeta.

Delite članek
Podobni članki
Prodaja na TikToku: Razkrit španski vodnik po trgovini
2 min. branja

Prodaja na TikToku: Razkrit španski vodnik po trgovini

TikTok je izdal izčrpen vodnik za prodajo na TikToku, ko se pripravlja na zagon trgovine TikTok v Španiji. Ta obsežen vir razkriva notranje delovanje trga TikTok in ponuja ključne vpoglede za trgovce, ki želijo začeti prodajati na platformi. Španski prodajalci, ki obvladajo te ključne funkcije, lahko pridobijo pomembno konkurenčno prednost v tem hitro rastočem prostoru […]

Preberite članek
Ciljanje na Googlovo povpraševanje: nove možnosti za starost in spol
2 min. branja

Ciljanje na Googlovo povpraševanje: nove možnosti za starost in spol

Google je izboljšal svoje zmogljivosti ciljanja Demand Gen s pomembno posodobitvijo. Nove funkcije ciljanja Google Demand Gen zdaj vključujejo optimizirane možnosti za določene starostne skupine in spole. Ta napredek pri ciljanju na Google Demand Gen oglaševalcem omogoča natančnejši nadzor nad ciljno skupino, kar omogoča učinkovitejše ciljanje na določene demografske segmente. Te izboljšave so ključnega pomena […]

Preberite članek
Googlova nova orodja za prodajalce povečujejo podporo za vrhunsko prodajno sezono
3 min. branja

Googlova nova orodja za prodajalce povečujejo podporo za vrhunsko prodajno sezono

Črni petek in božič sta tik za vogalom. Z bližajočo se nakupovalno sezono Google uvaja več pomembnih posodobitev, ki so zasnovane za povečanje uspeha. Googlova nova orodja za prodajalce v storitvi Google Merchant Center in Google Ads so zasnovana tako, da prodajalcem zagotavljajo najnovejše informacije, izboljšujejo avtomatizacijo in optimizirajo strategije trženja.

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+