2 min. branja

Ali se poslovimo od posnetkov zaslona na Instagramu?

Instagram naj bi razmišljal o novi funkciji zasebnosti, ki bi uporabnikom preprečila snemanje posnetkov zaslona v klepetu.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Ali se poslovimo od posnetkov zaslona na Instagramu?
Vir: Depositphotos

Socialno omrežje, Instagram dela na tehnologiji za blokiranje posnetkov zaslona v pogovorih v klepetu. Omejitev je posebej namenjena medijem, ki si jih je mogoče ogledati samo enkrat. To bi lahko bilo še posebej koristno za podjetja, ki delijo občutljive podatke prek neposrednih sporočil, kot so kode za popust, posebne ponudbe ali ekskluzivni predogledi izdelkov. Funkcija bo zagotovila, da se materiali ne kopirajo ali zlorabljajo.

Družbena omrežja si prizadevajo povečati zaščito zasebnosti uporabnikov in nadzor nad osebnimi vsebinami, ta inovacija pa bi lahko pomembno vplivala na interakcijo uporabnikov z efemerno vsebino na platformi. Vpliv bi verjetno občutil tudi segment e-trgovine – ta funkcija bi lahko prinesla določene prednosti pri zagotavljanju zasebnosti v komunikaciji med podjetji in strankami.

“Za zdaj je ta funkcija še vedno v razvoju, Instagram pa še ni uradno napovedal njene implementacije. Zdi se, da platforma skrbno preučuje ravnovesje med večjo zasebnostjo in udobjem uporabnikov ,” poroča Swipe Insight.

Prepoved posnetkov zaslona lahko spremeni način, kako uporabniki shranjujejo ali si zapomnijo informacije, ki so jih delili v klepetih. Za podjetja je morda pomembno, da se prilagodijo – na primer z zagotavljanjem trajnejših oblik komunikacije. Hkrati lahko pride do situacije, ko uporabniki iščejo alternativne načine za zajemanje ali shranjevanje vsebine klepeta.

Delite članek
Podobni članki
Madžarski prodajalci izgubljajo tisoče zaradi teh napak na trgu
5 min. branja

Madžarski prodajalci izgubljajo tisoče zaradi teh napak na trgu

Širitev na mednarodne trge se madžarskim prodajalcem lahko zdi prezahtevna. Zaradi več deset platform, različnih predpisov in kulturnih razlik se številna podjetja držijo tega, kar poznajo. Attila Benes iz podjetja Base.com deli praktične informacije o tem, kateri trgi so dejansko primerni za madžarske prodajalce, in o pogostih napakah, ki podjetja stanejo na tisoče v neuspešnih […]

Attila Benes Attila Benes
Country Manager, Base.com
Skrivnosti najuspešnejših e-trgovcev v Srednji in Vzhodni Evropi
7 min. branja

Skrivnosti najuspešnejših e-trgovcev v Srednji in Vzhodni Evropi

E-trgovci na drobno v Srednji in Vzhodni Evropi tiho presegajo tržne rezultate, medtem ko svetovni velikani, kot sta Temu in Shein, preplavljajo evropske trge s poceni izdelki. 50 največjih podjetij v regiji je našlo načine za stalno rast, tudi ko je razcvet po pandemiji upadel in je inflacija prizadela potrošniško porabo. Tukaj je opisano, kaj […]

László Szabó László Szabó
Managing Partner, Growww Digital
Bodo oglasi s prekinitvijo spremenili e-trgovino?
2 min. branja

Bodo oglasi s prekinitvijo spremenili e-trgovino?

Digitalno oglaševanje se nenehno razvija in prilagaja vedenju potrošnikov. Najnovejši trend, ki oblikuje spletno trženje na pretočnih platformah, so oglasi s premori. To je nova oblika oglaševanja, ki se pojavi, ko gledalci prekinejo vsebino, ki jo gledajo.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge