2 min. branja

Ali se poslovimo od posnetkov zaslona na Instagramu?

Instagram naj bi razmišljal o novi funkciji zasebnosti, ki bi uporabnikom preprečila snemanje posnetkov zaslona v klepetu.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Ali se poslovimo od posnetkov zaslona na Instagramu?
Vir: Depositphotos

Socialno omrežje, Instagram dela na tehnologiji za blokiranje posnetkov zaslona v pogovorih v klepetu. Omejitev je posebej namenjena medijem, ki si jih je mogoče ogledati samo enkrat. To bi lahko bilo še posebej koristno za podjetja, ki delijo občutljive podatke prek neposrednih sporočil, kot so kode za popust, posebne ponudbe ali ekskluzivni predogledi izdelkov. Funkcija bo zagotovila, da se materiali ne kopirajo ali zlorabljajo.

Družbena omrežja si prizadevajo povečati zaščito zasebnosti uporabnikov in nadzor nad osebnimi vsebinami, ta inovacija pa bi lahko pomembno vplivala na interakcijo uporabnikov z efemerno vsebino na platformi. Vpliv bi verjetno občutil tudi segment e-trgovine – ta funkcija bi lahko prinesla določene prednosti pri zagotavljanju zasebnosti v komunikaciji med podjetji in strankami.

“Za zdaj je ta funkcija še vedno v razvoju, Instagram pa še ni uradno napovedal njene implementacije. Zdi se, da platforma skrbno preučuje ravnovesje med večjo zasebnostjo in udobjem uporabnikov ,” poroča Swipe Insight.

Prepoved posnetkov zaslona lahko spremeni način, kako uporabniki shranjujejo ali si zapomnijo informacije, ki so jih delili v klepetih. Za podjetja je morda pomembno, da se prilagodijo – na primer z zagotavljanjem trajnejših oblik komunikacije. Hkrati lahko pride do situacije, ko uporabniki iščejo alternativne načine za zajemanje ali shranjevanje vsebine klepeta.

Delite članek
Podobni članki
58 % uporabnikov deli e-pošto zaradi popustov, vendar varujejo družbene podatke
2 min. branja

58 % uporabnikov deli e-pošto zaradi popustov, vendar varujejo družbene podatke

Trgovci na drobno ugotavljajo, da so kupci sicer navdušeni nad popusti, vendar jih skrbi tudi njihova zasebnost pri posredovanju osebnih podatkov. Glede na nedavno študijo svetovalnega podjetja Daemon, ki se ukvarja z digitalno preobrazbo, so promocijske ponudbe in e-pošta za popuste še vedno zelo privlačni za vse generacije; milenijci vodijo s 67 %, sledijo jim […]

Preberite članek
88 % kupcev želi večkanalno poslovanje: 5 ključnih strategij za uspeh sodobne trgovine na drobno
4 min. branja

88 % kupcev želi večkanalno poslovanje: 5 ključnih strategij za uspeh sodobne trgovine na drobno

Najnovejše letno poročilo Bazaarvoice Shopper Experience Index (SEI) prinaša nov vpogled v to, kam gredo pričakovanja trenutnih kupcev. Raziskava je bila izvedena na vzorcu več kot 8000 kupcev iz držav, kot so ZDA, Velika Britanija, Francija, Nemčija, Kanada, Avstralija in Indija. Zakaj je danes najbolj priljubljena beseda omnichannel? In katere strategije morajo blagovne znamke sprejeti, […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+