1. Trajnostni načrti: vrednost premišljene potrošnje
Današnje stranke so vse bolj zaskrbljene zaradi vpliva na okolje. Med črnim petkom 2024 bomo videli, da bodo blagovne znamke, ki se osredotočajo na trajnost, izstopale. Na primer, blagovna znamka Patagonia se je pred 8 leti začela boriti proti agresivnim popustom. Namesto tega se je osredotočil na ponovno uporabo ter pobude in izobraževanje na področju trajnosti, pri čemer se je uspešno razlikoval in povezal z zavestnim občinstvom.
2. Posebne ponudbe in hitre promocije
Zahvaljujoč FOMO (Fear Of Missing Out), flash ponudbe in ekskluzivne promocijev zadnjih urah črnega petka močno povečajo konverzije. Leta 2024 načrtujte časovno omejene ponudbe, ki navdihujejo hiter nakup. Ciljajte na stranke, ki so v preteklosti obiskale vašo trgovino , in jim predstavite privlačne ponudbe tik preden bi zamudile priložnost.
3. Izboljšan omnichannel
Omnichannel je še vedno ključnega pomena in brezhibne nakupovalne izkušnje med spletnimi in fizičnimi trgovinami bodo med črnim petkom 2024 bolj potrebne kot kdaj koli prej. Stranke želijo izbire, kot so »klikni in prevzemi«; želijo imeti možnost nakupa na spletu in zbiranja v trgovini, uživati v posebnih ponudbah tako na spletu kot na resničnih lokacijah. Pravilno izveden večkanalni pristop povečuje priložnosti za konverzijo in izboljšuje uporabniško izkušnjo.
4. Ponovno ciljanje in napredna personalizacija
Potrošniki imajo zdaj precej drugačna pričakovanja glede prilagajanja. Napredno ponovno trženje in segmentacija ciljnih skupin se bosta med črnim petkom 2024 bolj uporabljala, da bi povečali število konverzij. Na prodajo lahko močno vpliva prilagajanje promocij, ponudb in predlogov izdelkov z uporabo podatkov o vedenju uporabnikov. Prilagajanje se močno opira tudi na tehnologije e-poštnega trženja, ki povečujejo stopnjo odprtja in klikov, ko so ponudbe prilagojene določenim željam.
5. Porast črnega tedna in zgodnjih promocij
Črni petek se je razširil na tisto, kar je zdaj znano kot “črni teden” ali celo “črni mesec”, jasno kaže na leto 2024. Vse več trgovin začenja svoje kampanje pred uradnim dnem , da bi čim prej pritegnile kupce. Ta strategija omogoča trgovinam nižje vrhove povpraševanja in zagotavljanje prijetnejšega nakupovalnega okolja za svoje stranke.
Ti trendi so le vrh ledene gore. Če želite svoje e-poslovanje dvigniti na naslednjo raven in zagotoviti uspešen črni petek, ostanite z nami 👇.