3 min. branja

Črni petek 2024 Najpogostejši trendi e-trgovine: 1. del

Odkrijte ključne trende Black Friday 2024 in prilagodite svojo strategijo za povečanje prihodkov med tem ključnim maloprodajnim festivalom. Z nenehnim povečevanjem obsega prodaje in pričakovanj potrošnikov se zdi, da bo črni petek 2024 ena najpomembnejših priložnosti leta, ki so na voljo podjetjem za e-poslovanje. Blagovne znamke morajo razumeti in izkoristiti trende, ki bodo letos naredili razliko, saj se potrebe potrošnikov spreminjajo in konkurenčnost raste. V tem članku bomo razpravljali o glavnih trendih črnega petka 2024 , skupaj s tem, kako lahko spremenite svoj pristop k e-trgovini, da povečate prodajo in pritegnete svoje stranke.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Črni petek 2024 Najpogostejši trendi e-trgovine: 1. del
Vir: Depositphotos

1. Trajnostni načrti: vrednost premišljene potrošnje

Današnje stranke so vse bolj zaskrbljene zaradi vpliva na okolje. Med črnim petkom 2024 bomo videli, da bodo blagovne znamke, ki se osredotočajo na trajnost, izstopale. Na primer, blagovna znamka Patagonia se je pred 8 leti začela boriti proti agresivnim popustom. Namesto tega se je osredotočil na ponovno uporabo ter pobude in izobraževanje na področju trajnosti, pri čemer se je uspešno razlikoval in povezal z zavestnim občinstvom.

2. Posebne ponudbe in hitre promocije

Zahvaljujoč FOMO (Fear Of Missing Out), flash ponudbe in ekskluzivne promocijev zadnjih urah črnega petka močno povečajo konverzije. Leta 2024 načrtujte časovno omejene ponudbe, ki navdihujejo hiter nakup. Ciljajte na stranke, ki so v preteklosti obiskale vašo trgovino , in jim predstavite privlačne ponudbe tik preden bi zamudile priložnost.

3. Izboljšan omnichannel

Omnichannel je še vedno ključnega pomena in brezhibne nakupovalne izkušnje med spletnimi in fizičnimi trgovinami bodo med črnim petkom 2024 bolj potrebne kot kdaj koli prej. Stranke želijo izbire, kot so »klikni in prevzemi«; želijo imeti možnost nakupa na spletu in zbiranja v trgovini, uživati v posebnih ponudbah tako na spletu kot na resničnih lokacijah. Pravilno izveden večkanalni pristop povečuje priložnosti za konverzijo in izboljšuje uporabniško izkušnjo.

Discover the Black Friday 2024 key trends and customise your strategy to maximise income during this pivotal retail festival. With ongoing increase in both sales volume and consumer expectations, Black Friday 2024 is looking to be one of the year's most significant opportunities available to e-commerce companies.

Source: Depositphotos

4. Ponovno ciljanje in napredna personalizacija

Potrošniki imajo zdaj precej drugačna pričakovanja glede prilagajanja. Napredno ponovno trženje in segmentacija ciljnih skupin se bosta med črnim petkom 2024 bolj uporabljala, da bi povečali število konverzij. Na prodajo lahko močno vpliva prilagajanje promocij, ponudb in predlogov izdelkov z uporabo podatkov o vedenju uporabnikov. Prilagajanje se močno opira tudi na tehnologije e-poštnega trženja, ki povečujejo stopnjo odprtja in klikov, ko so ponudbe prilagojene določenim željam.

5. Porast črnega tedna in zgodnjih promocij

Črni petek se je razširil na tisto, kar je zdaj znano kot “črni teden” ali celo “črni mesec”, jasno kaže na leto 2024. Vse več trgovin začenja svoje kampanje pred uradnim dnem , da bi čim prej pritegnile kupce. Ta strategija omogoča trgovinam nižje vrhove povpraševanja in zagotavljanje prijetnejšega nakupovalnega okolja za svoje stranke.

Ti trendi so le vrh ledene gore. Če želite svoje e-poslovanje dvigniti na naslednjo raven in zagotoviti uspešen črni petek, ostanite z nami 👇.

Delite članek
Podobni članki
Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute
5 min. branja

Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute

Tu je posodobitev platforme, ki bo spremenila način, kako milijoni ljudi delijo videoposnetke. Ker Facebook poenostavlja ustvarjanje videoposnetkov, je pravkar napovedal, da bo v prihodnjih mesecih vsak videoposnetek, naložen na platformo, samodejno postal kolut. Nič več izbiranja med različnimi formati – zdaj je vse poenoteno. Razčlenimo, kaj ta poteza dejansko pomeni za vse, ki ustvarjajo […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino
3 min. branja

Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino

Kar se je začelo kot enkratna naložba v romunsko nakupovalno središče v višini 3 milijonov evrov, je dejansko del nečesa veliko večjega. Medtem ko večina trgovcev na drobno zmanjšuje obseg prodaje, se francoski velikan Leroy Merlin podvaja v Vzhodni Evropi z načrtom, ki bi lahko spremenil celotno področje “naredi sam”.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne
3 min. branja

Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne

Microsoftovo oglaševanje je pravkar objavilo največje posodobitve v zadnjih mesecih, s katerimi odpravlja glavne težave, ki motijo oglaševalce. S temi spremembami bi lahko platforma končno postala resna alternativa Google Ads. Od prenovljenega poročanja do velikih sprememb logike Performance Max in poenostavljenega uvoza med platformami – tukaj je tisto, kar je pomembno za vaše kampanje.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+