3 min. branja

Črni petek 2024 Najpogostejši trendi e-trgovine: 1. del

Odkrijte ključne trende Black Friday 2024 in prilagodite svojo strategijo za povečanje prihodkov med tem ključnim maloprodajnim festivalom. Z nenehnim povečevanjem obsega prodaje in pričakovanj potrošnikov se zdi, da bo črni petek 2024 ena najpomembnejših priložnosti leta, ki so na voljo podjetjem za e-poslovanje. Blagovne znamke morajo razumeti in izkoristiti trende, ki bodo letos naredili razliko, saj se potrebe potrošnikov spreminjajo in konkurenčnost raste. V tem članku bomo razpravljali o glavnih trendih črnega petka 2024 , skupaj s tem, kako lahko spremenite svoj pristop k e-trgovini, da povečate prodajo in pritegnete svoje stranke.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Črni petek 2024 Najpogostejši trendi e-trgovine: 1. del
Vir: Depositphotos

1. Trajnostni načrti: vrednost premišljene potrošnje

Današnje stranke so vse bolj zaskrbljene zaradi vpliva na okolje. Med črnim petkom 2024 bomo videli, da bodo blagovne znamke, ki se osredotočajo na trajnost, izstopale. Na primer, blagovna znamka Patagonia se je pred 8 leti začela boriti proti agresivnim popustom. Namesto tega se je osredotočil na ponovno uporabo ter pobude in izobraževanje na področju trajnosti, pri čemer se je uspešno razlikoval in povezal z zavestnim občinstvom.

2. Posebne ponudbe in hitre promocije

Zahvaljujoč FOMO (Fear Of Missing Out), flash ponudbe in ekskluzivne promocijev zadnjih urah črnega petka močno povečajo konverzije. Leta 2024 načrtujte časovno omejene ponudbe, ki navdihujejo hiter nakup. Ciljajte na stranke, ki so v preteklosti obiskale vašo trgovino , in jim predstavite privlačne ponudbe tik preden bi zamudile priložnost.

3. Izboljšan omnichannel

Omnichannel je še vedno ključnega pomena in brezhibne nakupovalne izkušnje med spletnimi in fizičnimi trgovinami bodo med črnim petkom 2024 bolj potrebne kot kdaj koli prej. Stranke želijo izbire, kot so »klikni in prevzemi«; želijo imeti možnost nakupa na spletu in zbiranja v trgovini, uživati v posebnih ponudbah tako na spletu kot na resničnih lokacijah. Pravilno izveden večkanalni pristop povečuje priložnosti za konverzijo in izboljšuje uporabniško izkušnjo.

Discover the Black Friday 2024 key trends and customise your strategy to maximise income during this pivotal retail festival. With ongoing increase in both sales volume and consumer expectations, Black Friday 2024 is looking to be one of the year's most significant opportunities available to e-commerce companies.

Source: Depositphotos

4. Ponovno ciljanje in napredna personalizacija

Potrošniki imajo zdaj precej drugačna pričakovanja glede prilagajanja. Napredno ponovno trženje in segmentacija ciljnih skupin se bosta med črnim petkom 2024 bolj uporabljala, da bi povečali število konverzij. Na prodajo lahko močno vpliva prilagajanje promocij, ponudb in predlogov izdelkov z uporabo podatkov o vedenju uporabnikov. Prilagajanje se močno opira tudi na tehnologije e-poštnega trženja, ki povečujejo stopnjo odprtja in klikov, ko so ponudbe prilagojene določenim željam.

5. Porast črnega tedna in zgodnjih promocij

Črni petek se je razširil na tisto, kar je zdaj znano kot “črni teden” ali celo “črni mesec”, jasno kaže na leto 2024. Vse več trgovin začenja svoje kampanje pred uradnim dnem , da bi čim prej pritegnile kupce. Ta strategija omogoča trgovinam nižje vrhove povpraševanja in zagotavljanje prijetnejšega nakupovalnega okolja za svoje stranke.

Ti trendi so le vrh ledene gore. Če želite svoje e-poslovanje dvigniti na naslednjo raven in zagotoviti uspešen črni petek, ostanite z nami 👇.

Delite članek
Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU