3 min. branja

Ali moramo spremljati stopnjo vključenosti v spletnih kampanjah?

Kaj nam omogoča sledenje tej metriki in kakšni podatki se skrivajo za tem imenom? Tradicionalno oglaševanje (tisk, televizija, radio, oglasni panoji itd.) ne omogoča takojšnjega sodelovanja strank z oglasi, saj stranka nima možnosti, da bi se odzvala na sam oglas. Digitalno trženje pa je po drugi strani uvedlo možnost neposredne interakcije s trženjskimi in informacijskimi vsebinami, ki jih objavlja vaša blagovna znamka.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Ali moramo spremljati stopnjo vključenosti v spletnih kampanjah?
Vir: Depositphotos

Stopnja vključenosti

Je niz metrik, ki se uporabljajo za merjenje delovanja strank v digitalnem trženju. Obstaja veliko metod in formul, ki jih je mogoče uporabiti za merjenje stopnje vključenosti, vendar je njihov skupni cilj količinsko opredeliti sodelovanje strank z vašo blagovno znamko in izmeriti učinkovitost vaše trženjske ali oglaševalske kampanje.

Kaj pomeni beseda interakcija?

Uporabniki interneta lahko v tej interaktivni obliki oglaševanja objavljajo svoje odzive, komentarje in občutke. Ta oblika oglaševanja jim omogoča, da izrazijo svoja čustva ali želje v tržni vsebini, pa naj gre za barvo izdelka, dizajn ali za to, s čim se trenutno ukvarjajo v svojem življenju – nova hiša, nakup avtomobila, menjava službe. Vse te interakcije – ustvarjalec proti uporabniku interneta – imenujemo interakcije.Učinkovite digitalne trženjske kampanje so zasnovane tako, da ustvarjajo vključenost strank, kar ima lahko številne pozitivne koristi za vašo blagovno znamko.

Source: Depositphotos

Kaj je interaktivno oglaševanje in zakaj bi ga morali redno uporabljati?

Interaktivni oglasi vabijo potrošnike, da fizično sodelujejo z oglaševanjem na poglobljen način, s čimer se tradicionalno oglaševanje spremeni v dejavnost. So odličen način, da se tržniki neposredno povežejo s potrošniki in jih spodbudijo k ukrepanju, namesto da bi pasivno gledali ali ignorirali oglas. Interaktivno oglaševanje blagovnim znamkam med drugim pomaga pripovedovati zgodbe, izboljšati personalizacijo in ustvariti trajne vtise pri občinstvu. Uporabljajo ga lahko tržniki v vseh panogah, ki si ga želijo:

  • ustvariti in graditi zavedanje o blagovni znamki
  • Ustvariti potencialne kupce
  • povečati prodajo
  • pridobiti vpogled v stranke

Prednosti interaktivnega oglaševanja so

  • večja prepoznavnost in priklic blagovne znamke
  • izboljšane kazalnike uspešnosti

Najpomembnejša prednost, ki je pogosto pozabljena ali spregledana, je:

  • Več podatkov!

Interaktivni oglasi ponujajo več (in podrobnejše) podatke kot druge vrste oglasov. Zagotavljajo podrobne informacije o:

  • kako dolgo so si ljudje ogledovali vaš oglas
  • kaj so kliknili
  • Kako so odgovorili na vprašanje
  • ali so ponovno predvajali videoposnetek
  • ali so ga delili z drugimi

Vsi ti podatki lahko tržnikom pomagajo oblikovati bolj izpopolnjen oglaševalski pristop za izboljšanje uspešnosti prihodnjih kampanj. Razmišljanje v širšem obsegu že od začetnih načrtov oglaševalske kampanje pomaga lastnikom podjetij izraziti svojo blagovno znamko z zabavno ustvarjalnostjo in veliko podpore pri prodaji.

Delite članek
Podobni članki
Kako smo odpravili težavo s 50-odstotno konverzijo s pregledom pravih podatkov
4 min. branja

Kako smo odpravili težavo s 50-odstotno konverzijo s pregledom pravih podatkov

Večina majhnih prodajalcev e-trgovine se osredotoča samo na prodajne številke: prodane enote, prihodek, povprečna vrednost naročila (AOV) ali donosnost porabe za oglaševanje (ROAS). Te številke so pomembne za razumevanje poslovne uspešnosti, vendar ne kažejo vedno celotne slike. Skriti podatki, kot so ogledi izdelkov, stopnje konverzije ali viri prometa, lahko tiho škodujejo vaši rasti, če jim […]

Jānis Kārklītis Jānis Kārklītis
Head of eCommerce platforms, IGLU Soft Play
Težave GA4 silijo podjetja za e-trgovino v izdelavo lastnih orodij za sledenje
6 min. branja

Težave GA4 silijo podjetja za e-trgovino v izdelavo lastnih orodij za sledenje

Google Analytics 4 naj bi izboljšal sledenje konverzijam za podjetja za e-trgovino. Namesto tega so njena zapletenost in netočnost podatkov podjetja tako razočarali, da so nekatera izdelala lastne rešitve. FAVI, velika platforma za primerjalno nakupovanje, je po težavah z nezanesljivimi podatki GA4 razvil lastno sledilno pikslo. Tukaj je opisano, kaj jih je spodbudilo k opustitvi […]

Pavlína Honcová Pavlína Honcová
Head of Business Development, FAVI
Merjenje uspešnosti trženja: Orodja in tehnike
7 min. branja

Merjenje uspešnosti trženja: Orodja in tehnike

Merjenje trženjskih prizadevanj ni le potreba, temveč tudi nujnost. Bistveno je vedeti, kako meriti, ocenjevati in optimizirati trženjske dejavnosti. Brez ustreznega merjenja bi lahko svoj proračun za trženje tudi vrgli skozi okno. Ta članek obravnava razloge, zakaj je merjenje trženja pomembno, kako oceniti uspešnost kampanj in katera orodja bodo digitalnim tržnikom omogočila, da bodo leta […]

Michal Kubo Michal Kubo
CEO, Co - Founder, ptagroup | Akademio