3 min. branja

Ali moramo spremljati stopnjo vključenosti v spletnih kampanjah?

Kaj nam omogoča sledenje tej metriki in kakšni podatki se skrivajo za tem imenom? Tradicionalno oglaševanje (tisk, televizija, radio, oglasni panoji itd.) ne omogoča takojšnjega sodelovanja strank z oglasi, saj stranka nima možnosti, da bi se odzvala na sam oglas. Digitalno trženje pa je po drugi strani uvedlo možnost neposredne interakcije s trženjskimi in informacijskimi vsebinami, ki jih objavlja vaša blagovna znamka.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Ali moramo spremljati stopnjo vključenosti v spletnih kampanjah?
Vir: Depositphotos

Stopnja vključenosti

Je niz metrik, ki se uporabljajo za merjenje delovanja strank v digitalnem trženju. Obstaja veliko metod in formul, ki jih je mogoče uporabiti za merjenje stopnje vključenosti, vendar je njihov skupni cilj količinsko opredeliti sodelovanje strank z vašo blagovno znamko in izmeriti učinkovitost vaše trženjske ali oglaševalske kampanje.

Kaj pomeni beseda interakcija?

Uporabniki interneta lahko v tej interaktivni obliki oglaševanja objavljajo svoje odzive, komentarje in občutke. Ta oblika oglaševanja jim omogoča, da izrazijo svoja čustva ali želje v tržni vsebini, pa naj gre za barvo izdelka, dizajn ali za to, s čim se trenutno ukvarjajo v svojem življenju – nova hiša, nakup avtomobila, menjava službe. Vse te interakcije – ustvarjalec proti uporabniku interneta – imenujemo interakcije.Učinkovite digitalne trženjske kampanje so zasnovane tako, da ustvarjajo vključenost strank, kar ima lahko številne pozitivne koristi za vašo blagovno znamko.

Source: Depositphotos

Kaj je interaktivno oglaševanje in zakaj bi ga morali redno uporabljati?

Interaktivni oglasi vabijo potrošnike, da fizično sodelujejo z oglaševanjem na poglobljen način, s čimer se tradicionalno oglaševanje spremeni v dejavnost. So odličen način, da se tržniki neposredno povežejo s potrošniki in jih spodbudijo k ukrepanju, namesto da bi pasivno gledali ali ignorirali oglas. Interaktivno oglaševanje blagovnim znamkam med drugim pomaga pripovedovati zgodbe, izboljšati personalizacijo in ustvariti trajne vtise pri občinstvu. Uporabljajo ga lahko tržniki v vseh panogah, ki si ga želijo:

  • ustvariti in graditi zavedanje o blagovni znamki
  • Ustvariti potencialne kupce
  • povečati prodajo
  • pridobiti vpogled v stranke

Prednosti interaktivnega oglaševanja so

  • večja prepoznavnost in priklic blagovne znamke
  • izboljšane kazalnike uspešnosti

Najpomembnejša prednost, ki je pogosto pozabljena ali spregledana, je:

  • Več podatkov!

Interaktivni oglasi ponujajo več (in podrobnejše) podatke kot druge vrste oglasov. Zagotavljajo podrobne informacije o:

  • kako dolgo so si ljudje ogledovali vaš oglas
  • kaj so kliknili
  • Kako so odgovorili na vprašanje
  • ali so ponovno predvajali videoposnetek
  • ali so ga delili z drugimi

Vsi ti podatki lahko tržnikom pomagajo oblikovati bolj izpopolnjen oglaševalski pristop za izboljšanje uspešnosti prihodnjih kampanj. Razmišljanje v širšem obsegu že od začetnih načrtov oglaševalske kampanje pomaga lastnikom podjetij izraziti svojo blagovno znamko z zabavno ustvarjalnostjo in veliko podpore pri prodaji.

Delite članek
Podobni članki
Napredne funkcije storitve Google Analytics 4
11 min. branja

Napredne funkcije storitve Google Analytics 4

Google Analytics 4 ni le še ena različica storitve Google Analytics, temveč povsem nov pristop k analizi podatkov o uporabnikih. Ponuja več naprednih funkcij, ki vam omogočajo učinkovitejše delo s podatki in globlji vpogled v vedenje obiskovalcev. Če želite pridobiti natančnejši vpogled v svoje stranke in optimizirati svoje trženjske kampanje, je čas, da spoznate napredne […]

Adam Cagala Adam Cagala
Data Master v ptagroup, ptagroup
Preberite članek
Veliki podatki povečujejo uspeh e-trgovine
4 min. branja

Veliki podatki povečujejo uspeh e-trgovine

Veliki podatki so zdaj ključnega pomena za podjetja, ki iščejo prednost. Prav tako je ključnega pomena za blagovne znamke in trgovine. Ta ogromen kos informacij prihaja iz različnih virov. Ti vključujejo raziskave, spletne transakcije in družbene medije. Veliki podatki imajo lahko različne oblike. Lahko je strukturirana, polstrukturirana ali nestrukturirana. Znan je po svojih 3 V: […]

Preberite članek
Dodeljevanje zadnjega klika je neuspešno: zakaj je čas za razvoj
3 min. branja

Dodeljevanje zadnjega klika je neuspešno: zakaj je čas za razvoj

Razširjeno zanašanje na modele dodeljevanja zadnjega klika se je izkazalo za vse bolj neustrezno, zlasti pri ciljanju na mlajše, tehnološko podkovane generacije. Nedavne ugotovitve Snapchata poudarjajo nujno potrebo po spremembi paradigme v metodologijah merjenja. Tradicionalni pristop zadnjega klika pogosto prikazuje nepopolno sliko in napačno predstavlja resnično učinkovitost zapletenih, večkanalnih marketinških strategij. Ker potovanja potrošnikov postajajo […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+