
Stopnja vključenosti
Je niz metrik, ki se uporabljajo za merjenje delovanja strank v digitalnem trženju. Obstaja veliko metod in formul, ki jih je mogoče uporabiti za merjenje stopnje vključenosti, vendar je njihov skupni cilj količinsko opredeliti sodelovanje strank z vašo blagovno znamko in izmeriti učinkovitost vaše trženjske ali oglaševalske kampanje.
Kaj pomeni beseda interakcija?
Uporabniki interneta lahko v tej interaktivni obliki oglaševanja objavljajo svoje odzive, komentarje in občutke. Ta oblika oglaševanja jim omogoča, da izrazijo svoja čustva ali želje v tržni vsebini, pa naj gre za barvo izdelka, dizajn ali za to, s čim se trenutno ukvarjajo v svojem življenju – nova hiša, nakup avtomobila, menjava službe. Vse te interakcije – ustvarjalec proti uporabniku interneta – imenujemo interakcije.Učinkovite digitalne trženjske kampanje so zasnovane tako, da ustvarjajo vključenost strank, kar ima lahko številne pozitivne koristi za vašo blagovno znamko.

Source: Depositphotos
Kaj je interaktivno oglaševanje in zakaj bi ga morali redno uporabljati?
Interaktivni oglasi vabijo potrošnike, da fizično sodelujejo z oglaševanjem na poglobljen način, s čimer se tradicionalno oglaševanje spremeni v dejavnost. So odličen način, da se tržniki neposredno povežejo s potrošniki in jih spodbudijo k ukrepanju, namesto da bi pasivno gledali ali ignorirali oglas. Interaktivno oglaševanje blagovnim znamkam med drugim pomaga pripovedovati zgodbe, izboljšati personalizacijo in ustvariti trajne vtise pri občinstvu. Uporabljajo ga lahko tržniki v vseh panogah, ki si ga želijo:
- ustvariti in graditi zavedanje o blagovni znamki
- Ustvariti potencialne kupce
- povečati prodajo
- pridobiti vpogled v stranke
Prednosti interaktivnega oglaševanja so
- večja prepoznavnost in priklic blagovne znamke
- izboljšane kazalnike uspešnosti
Najpomembnejša prednost, ki je pogosto pozabljena ali spregledana, je:
- Več podatkov!
Interaktivni oglasi ponujajo več (in podrobnejše) podatke kot druge vrste oglasov. Zagotavljajo podrobne informacije o:
- kako dolgo so si ljudje ogledovali vaš oglas
- kaj so kliknili
- Kako so odgovorili na vprašanje
- ali so ponovno predvajali videoposnetek
- ali so ga delili z drugimi
Vsi ti podatki lahko tržnikom pomagajo oblikovati bolj izpopolnjen oglaševalski pristop za izboljšanje uspešnosti prihodnjih kampanj. Razmišljanje v širšem obsegu že od začetnih načrtov oglaševalske kampanje pomaga lastnikom podjetij izraziti svojo blagovno znamko z zabavno ustvarjalnostjo in veliko podpore pri prodaji.