
Zdi se, da TikTok spreminja način, kako ljudje uživajo športne vsebine. Poleg znanih osebnosti, vplivnežev in vsakodnevnih uporabnikov začenjajo izkoriščati priložnosti tudi športne zvezde in klubi. Blagovne znamke poskušajo čim bolj izkoristiti skupnost TikTok Shop in jo usmeriti v nakupe neposredno na platformi.
Hashtag #sport je ena najuspešnejših kategorij z milijoni videoposnetkov v družabnih omrežjih. Pravkar smo videli evropsko nogometno prvenstvo (znano tudi kot EURO), ki je pokazalo moč družbenih omrežij v športnem angažmaju. Uradni hashtag #EUROS2024 že v prvem tednu dosegel milijon objav na različnih družbenih omrežjih. Na teh družbenih omrežjih je hashtag za angleško zvezdo Jude Bellingham zbral celo 62 milijonov ogledov, kar prikazuje doseg in vpliv športnih vsebin na družbenih omrežjih.
S prihajajočimi olimpijskimi igrami je TikTok sodeloval z britansko ekipo. Platforma bo vsebovala ekskluzivno vsebino in možnost nakupa uradnega blaga. Tudi športne blagovne znamke začenjajo izkoriščati to priložnost.
“Šport je vedno imel vidno mesto na TikToku – od trenutkov v zakulisju na Euru do reakcij izven igrišča med Wimbledonom. Vse več blagovnih znamk prepoznava priložnost, ki jo prinaša fandom, in zato začenjajo TikTok Shop, ki oboževalcem daje priložnost, da nastope športnikov spremenijo v poglede in kasneje v prodajo,” navaja TikTok v svoji uradni izjavi.
Na primer, Sports Direct ima v svoji trgovini več kot 4.000 izdelkov in je med EURO turnirjem prodal na stotine nogometnih žog. Po zagonu v trgovini TikTok Sweaty Betty sodeluje z ustvarjalci fitnesa, da bi navdihnila ljudi k vadbi. Puma je v samo enem tednu uspela doseči zvezdno povečanje prihodkov za 737% – zahvaljujoč TikTok Shopu, nakupovanju v živo in partnerskemu programu za ustvarjalce.
Impresivna rast prihodkov Pume ni naključje – zanašala se je na strateško kampanjo v trgovini TikTok. Blagovna znamka se je osredotočila na prodajo superg Mayze po znižani ceni in vlagala v oglaševanje. K uspehu kampanje je pomembno prispevalo sodelovanje z vplivnico Dawn Love, ki je izdelke Puma promovirala v petih prenosih v živo na družbenem omrežju. Dnevni prihodki podjetja so se povečali za 182% tudi po koncu kampanje.