2 min. branja

Ali lahko TikTok in šport gresta z roko v roki? Puma pravi da

Ni več presenetljivo, da lahko TikTok neznano pesem spremeni v hit čez noč. Toda kako uspešen je pri vzbujanju zanimanja ljudi za šport?

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Ali lahko TikTok in šport gresta z roko v roki? Puma pravi da
Vir: TikTok

Zdi se, da TikTok spreminja način, kako ljudje uživajo športne vsebine. Poleg znanih osebnosti, vplivnežev in vsakodnevnih uporabnikov začenjajo izkoriščati priložnosti tudi športne zvezde in klubi. Blagovne znamke poskušajo čim bolj izkoristiti skupnost TikTok Shop in jo usmeriti v nakupe neposredno na platformi.

Hashtag #sport je ena najuspešnejših kategorij z milijoni videoposnetkov v družabnih omrežjih. Pravkar smo videli evropsko nogometno prvenstvo (znano tudi kot EURO), ki je pokazalo moč družbenih omrežij v športnem angažmaju. Uradni hashtag #EUROS2024 že v prvem tednu dosegel milijon objav na različnih družbenih omrežjih. Na teh družbenih omrežjih je hashtag za angleško zvezdo Jude Bellingham zbral celo 62 milijonov ogledov, kar prikazuje doseg in vpliv športnih vsebin na družbenih omrežjih.

S prihajajočimi olimpijskimi igrami je TikTok sodeloval z britansko ekipo. Platforma bo vsebovala ekskluzivno vsebino in možnost nakupa uradnega blaga. Tudi športne blagovne znamke začenjajo izkoriščati to priložnost.

“Šport je vedno imel vidno mesto na TikToku – od trenutkov v zakulisju na Euru do reakcij izven igrišča med Wimbledonom. Vse več blagovnih znamk prepoznava priložnost, ki jo prinaša fandom, in zato začenjajo TikTok Shop, ki oboževalcem daje priložnost, da nastope športnikov spremenijo v poglede in kasneje v prodajo,” navaja TikTok v svoji uradni izjavi.

Na primer, Sports Direct ima v svoji trgovini več kot 4.000 izdelkov in je med EURO turnirjem prodal na stotine nogometnih žog. Po zagonu v trgovini TikTok Sweaty Betty sodeluje z ustvarjalci fitnesa, da bi navdihnila ljudi k vadbi. Puma je v samo enem tednu uspela doseči zvezdno povečanje prihodkov za 737% – zahvaljujoč TikTok Shopu, nakupovanju v živo in partnerskemu programu za ustvarjalce.

Impresivna rast prihodkov Pume ni naključje – zanašala se je na strateško kampanjo v trgovini TikTok. Blagovna znamka se je osredotočila na prodajo superg Mayze po znižani ceni in vlagala v oglaševanje. K uspehu kampanje je pomembno prispevalo sodelovanje z vplivnico Dawn Love, ki je izdelke Puma promovirala v petih prenosih v živo na družbenem omrežju. Dnevni prihodki podjetja so se povečali za 182% tudi po koncu kampanje.

Delite članek
Podobni članki
Osredotočite se na oceno priložnosti: Umetna inteligenca vam bo povedala, kaj morate izboljšati v svojem oglaševanju.
3 min. branja

Osredotočite se na oceno priložnosti: Umetna inteligenca vam bo povedala, kaj morate izboljšati v svojem oglaševanju.

Meta razširja oceno priložnosti – metriko, ki v Upravitelju oglasov takoj pokaže, kako lahko izboljšate kampanje in zmanjšate stroške. Ta nova metrika, ki temelji na umetni inteligenci, je po testiranju dosegla več oglaševalcev. Zagotavlja jasno oceno kampanje in konkretne predloge za izboljšave.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Trgovci na drobno v Združenem kraljestvu se soočajo z naraščajočimi grožnjami kibernetske varnosti
3 min. branja

Trgovci na drobno v Združenem kraljestvu se soočajo z naraščajočimi grožnjami kibernetske varnosti

Pred kratkim so bile tri velike britanske maloprodajne blagovne znamke – Marks & Spencer, Co-op in Harrods – žrtve obsežnih kibernetskih napadov, ki so močno ovirali njihovo delovanje in razkrili resne varnostne vrzeli v njihovih informacijskih sistemih. Ti incidenti opozarjajo na vse večje grožnje kibernetski varnosti, s katerimi se sooča maloprodajni sektor v Združenem kraljestvu, […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+