3 min. branja

Algoritem Instagrama 2025: Ključni dejavniki razvrščanja po Mosseriju

Za upravljavce družabnih medijev je ključnega pomena, da razumejo spremembe algoritmov družabnih medijev in se jim prilagajajo, da bi izboljšali doseg. Adam Mosseri, vodja Instagrama, je začel objavljati serijo videoposnetkov, v katerih pojasnjuje delovanje platforme. Preučimo, kaj je pomembno vključiti v strategijo za Instagram v letu 2025.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Algoritem Instagrama 2025: Ključni dejavniki razvrščanja po Mosseriju
Vir: DALL·E

Instagram nenehno posodablja svoje algoritme, da bi odražal vedenje uporabnikov, se odzival na tržne trende in izpolnjeval poslovne cilje. Adam Mosseri v svoji novi seriji videoposnetkov pojasnjuje ključne algoritmične dejavnike, ki lahko pomagajo povečati vaš doseg. Spoznanja iz prvega videoposnetka smo povzeli v članku“Instagram razkriva strateške prednostne naloge za leto 2025”.

1. Čas gledanja: Glavni dejavnik

Čas, ki ga uporabniki porabijo za gledanje vaše video vsebine, je najpomembnejši dejavnik, ki vpliva na doseg. Instagram daje prednost vsebini, ki ohranja pozornost uporabnikov, s čimer algoritmu sporoča, da si zasluži večjo promocijo.

Kako to izkoristiti v e-trgovini:

  • Vlagajte v kakovostne videoposnetke, ki pritegnejo in zadržijo pozornost gledalcev do konca.
  • Osredotočite se na pripovedovanje zgodb ali zagotavljanje dragocenih informacij v kratkih formatih
  • Spremljajte povprečni čas gledanja v analitiki Instagrama in ustrezno prilagodite svojo strategijo

2. Všečkanja: Vključevanje skupnosti

Reakcija ” všeč mi je” je drugi najpomembnejši dejavnik, zlasti pri vsebini, ki je prikazana vašim trenutnim sledilcem. Instagram vidi všečke kot močan kazalnik zadovoljstva uporabnikov, kar povečuje verjetnost, da bo vaša vsebina dosegla več ljudi v vašem omrežju.

Kako to izkoristiti v e-trgovini:

  • Prednost dajte vsebini, ki se odziva na obstoječe sledilce, kot so vpogledi v zakulisje, poudarki na izdelkih ali relativne objave.
  • Spremljajte razmerje med številom všečkov in dosegom, da ocenite, kako dobro vaša vsebina odmeva pri vašem občinstvu
  • v napisih uporabljajte pozive k dejanjem, da bi uporabnike spodbudili k všečkanju objav

3. Delitve: Doseganje novih uporabnikov

Tretji ključni dejavnik je, kako pogosto uporabniki delijo vašo vsebino z drugimi, bodisi prek neposrednih sporočil ali zgodb. Ta metrika je ključnega pomena za širjenje vašega dosega zunaj vaše trenutne baze sledilcev.

Kako to izkoristiti v e-trgovini:

  • Ustvarite vsebino, ki jo je mogoče zlahka deliti, kot so promocije, koristni nasveti ali vizualno privlačne objave, ki spodbujajo deljenje.
  • Spremljajte razmerje med deljenjem in dosegom, da bi razumeli, katera vsebina je privlačna za tiste, ki ne sledijo
  • Vključite tekmovanja ali programe za posredovanje, da spodbudite deljenje

Vsebinske strategije za rast na Instagramu

Mosseri poudarja, da se pomembnost teh dejavnikov razlikuje glede na okoliščine:

  • Všečki so pomembnejši, ko dosegate svoje sledilce.
  • delitve so pomembnejše za doseganje novih občinstev in širjenje dosega prek funkcij Raziskovanje ali Priporočila

Instagram vse bolj daje prednost vedenju uporabnikov, ki je povezano s časom, ki ga preživijo z vsebino, kot je čas gledanja videoposnetkov ali vključenost v vrtiljak.

Ustvarjajte objave, ki ohranjajo pozornost. Tudi statične slike lahko izkoristijo vrtiljak, ki naravno podaljša čas vključenosti.

Delite članek
Podobni članki
Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025
2 min. branja

Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025

Glavni izvršni direktor Sundar Pichai je v izjavi ob objavi poslovnih rezultatov družbe Alphabet za četrto četrtletje 2024 povedal, da namerava v letu 2025 za kapitalske izdatke porabiti približno 75 milijard dolarjev. To je znatno povečanje v primerjavi z 32,3 milijarde dolarjev, ki so jih porabili leta 2023, in kaže, kako se povečuje konkurenca med […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi
3 min. branja

Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi

Video vsebina pritegne pozornost – to opažamo na skoraj vseh platformah. Na Instagramu prevladujejo kolute, Facebook je poln videoposnetkov in celo YouTube, ki temelji na videoposnetkih, ima svoje kratke hlače. In končno, z njimi se srečujemo tudi v e-trgovini pri predstavitvi izdelkov. Poslovno omrežje LinkedIn je poročalo, da se je gledanost videoposnetkov na letni ravni […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+