
Široko sprejetje umetne inteligence pri ustvarjanju vsebin
Orodja umetne inteligence so postala sestavni del dela Instagram vplivnežev. Do 83 % anketirancev je poročalo o uporabi umetne inteligence za različne vidike ustvarjanja vsebin. Predvsem se 76% vplivnežev zanaša na umetno inteligenco za ustvarjanje slik, videoposnetkov in napisov, s čimer racionalizira svoje ustvarjalne procese.
Za podjetja, ki sodelujejo z vplivneži, je ta premik pomemben. Orodja umetne inteligence lahko izboljšajo kakovost in hitrost ustvarjanja vsebine, hkrati pa ohranijo skladnost z želenim sporočilom blagovne znamke.
Pogostost uporabe umetne inteligence je visoka. Skoraj 24 % vplivnežev je izjavilo, da vedno uporabljajo umetno inteligenco, 39 % pa jo pogosto vključi v svoje delo. To kaže, da umetna inteligenca ni več le novost, temveč pomemben del delovnih postopkov vplivnežev.
To je tudi opozorilo za e-poslovanje. Blagovne znamke bodo morale zagotoviti, da bodo vplivneži ohranili visoko kakovostno vsebino in avtentično pritegnili svoje ciljno občinstvo.
Prihodnost vplivnežev, ki jih ustvarja umetna inteligenca
Zamisel o uporabi digitalnih klonov, tj. replik vplivnežev, ustvarjenih z umetno inteligenco, je še vedno precej sporna. Samo 13% anketirancev se počuti “zelo udobno” s tem konceptom, medtem ko jih 33% skrbi, da bi izgubili nadzor nad tem, kako bi se njihov digitalni klon uporabljal. Skoraj polovica (42%) vplivnežev verjame, da bodo vplivneži, ustvarjeni z umetno inteligenco , v bližnji prihodnosti postali bolj priljubljeni.
Pomisleki glede obsega in kakovosti
Sprejetje umetne inteligence očitno narašča. Vendar pa je 31% vplivnežev izrazilo zaskrbljenost glede kakovosti vsebine, ki jo ustvari umetna inteligenca. Pravzaprav jih 64 % skrbi, da bi umetna inteligenca lahko prispevala k preobremenitvi vsebine na družbenih medijih.
Posledice za e-poslovanje in trženje vplivnežev
Ugotovitve te raziskave kažejo na pomemben premik v načinu delovanja vplivnežev. Orodja umetne inteligence so korenito spremenila ustvarjanje vsebin. Po eni strani to vplivnežem omogoča hitrejše ustvarjanje kakovostnih vsebin, vendar se pojavljajo izzivi glede kakovosti vsebine in osebnega pristopa.
Poleg tega bi se lahko z naraščajočim pomenom vplivnežev AI meja med človeškim trženjem in trženjem, ustvarjenim z umetno inteligenco, začela zabrisati in ponudila nove in vznemirljive priložnosti za e-poslovanje.
S tem, ko ostanejo obveščeni o razvoju uporabe umetne inteligence med vplivneži in obravnavajo njihove pomisleke glede kakovosti in nadzora, lahko strokovnjaki za e-poslovanje v celoti izkoristijo potencial umetne inteligence za izboljšanje svojih marketinških strategij, hkrati pa ohranijo pristnost in ustvarjalnost, ki sta bistvenega pomena za sodelovanje potrošnikov.