Ključni rezultati:
- Javno mnenje o dobrem družbenem vplivu oglaševanja se je spremenilo s 34 % v letu 2021 na 44 % v začetku leta 2024.
- Medtem ko 28% tistih, ki so stari 55+, verjame v sposobnost oglaševanja za pozitivne spremembe, jih 50% 18–34-letnikov.
- Za razliko od 37% belih anketirancev, 58% anketirancev etničnih manjšin meni, da je oglaševanje gonilo družbenih sprememb.
Raziskava opredeljuje več načinov, kako oglaševanje prispeva k družbenim koristim. Ti vključujejo povečanje sredstev za dobrodelne namene in ozaveščanje o pomembnih vzrokih.
Poleg tega lahko oglaševanje igra vlogo pri zagovarjanju boljših življenjskih pogojev in spodbujanju bolj zdravega načina življenja. Služi tudi kot platforma za trženje okolju prijaznih in družbeno odgovornih izdelkov in storitev.
Poleg tega ima oglaševanje in njihova marketinška strategija sama po sebi moč, da združita ljudi okoli pomembnih kulturnih dogodkov in skupnih izkušenj. Nazadnje ima ključno vlogo pri spodbujanju bolj vključujoče družbe, saj zastopa raznolikost in izziva stereotipe. Ti različni vidiki kažejo večplasten vpliv oglaševanja na družbeni napredek in blaginjo skupnosti.
Poraba za dobrodelno oglaševanje
Od leta 2021 do leta 2023 so dobrodelne organizacije v Združenem kraljestvu povečale svoj proračun za oglaševanje za 64%. Od 872 milijonov funtov, predvidenih za leto 2023:
- 164 milijonov funtov za dobrodelne organizacije za boj proti raku
- Dobrodelne organizacije za živali: 117 milijonov funtov
- 112 milijonov funtov je zdravstvena dobrodelna sredstva
- Otroške dobrodelne organizacije prinesejo 72 milijonov funtov
Pomembne oglaševalske akcije
Študija izpostavlja različne kreativne oglase z nagradami, ki dokazujejo dober družbeni učinek oglaševanja. Še posebej svetel primer trajnosti industrije je Grub Club, trajnostna trgovina s hrano za hišne ljubljenčke, ki je prejela nagrado Sky Zero Footprint Fund. To je v skladu z javnim mnenjem, saj je več kot tretjina (34 %) anketirancev dejala, da jim oglaševanje pomaga pri sprejemanju ekološko občutljivejših odločitev.
Med poudarjenimi pobudami je Aldijevo sodelovanje z dobrodelno organizacijo Neighborly in njihova marketinška strategija ustvarila izjemen prispevek v višini 40 milijonov obrokov. Drug pomemben primer je kampanja ITV in VegPower “Jejte jih, da jih premagate”, ki je učinkovito spodbudila porabo dodatnih 981 milijonov ton sadja in zelenjave.
Ti projekti, skupaj z več drugimi inovativnimi kampanjami, poudarjajo, kako lahko oglaševanje in sofisticirane marketinške kampanje navdihnejo dobre spremembe in podpirajo trajnost v vedenju potrošnikov. Za podjetja za e-poslovanje poudarjajo tudi naraščajočo pomembnost etičnega oglaševanja. Vključitev družbenega vpliva v vaš marketinški načrt vam bo pomagala povečati zvestobo strank in prodajo, saj stranke cenijo podjetja, ki vse bolj koristijo družbi.
Razmislite o poudarjanju svojih okolju prijaznih metod, sodelovanju z neprofitnimi organizacijami ali začetku kampanj za družbene spremembe. Spomnimo se, da je dobro poslovanje na sodobnem trgu ustvarjanje razlikovanja in ne le prodaja izdelkov.