
Na nemški modni platformi About You se dogajajo velike spremembe, saj je podjetje predstavilo korenite spremembe svojega pristopa k tržnici. Preobrazba se osredotoča na novo vzpostavljeno središče za prodajalce, ki je zasnovano tako, da z lahkoto sprejema zunanje partnerje brez primere.
Majhne blagovne znamke dobijo dostop brez primere
Najpomembnejša sprememba vključuje popolno odpravo finančnih ovir za nove prodajalce. Če so bile za registracijo nekoč potrebne visoke pristojbine in dolgotrajni postopki odobritve, ki so trajali več mesecev, prodajalci zdaj nimajo nobenih začetnih stroškov in lahko vključitev v sistemopravijo v 3-4 tednih.Soustanovitelj in soustanovitelj Tarek Müller priznava omejitve prejšnjega sistema:
“Prej postopek ni bil primeren za manjše blagovne znamke.”
Prenovljeni pristop je posebej namenjen malim in srednje velikim blagovnim znamkam, ki so bile prej izključene iz platforme.
Sodobna orodja za prodajalce zdaj zagotavljajo celovito analitiko, vključno z:
- uspešnost prodaje v realnem času
- metrike konverzij
- vpogled v cene
- podrobne demografske razčlenitve baze strank

Source: partner.aboutyou.com
Finančni zagon spodbuja širitev trga
Strateška preusmeritev se je zgodila ob dobrih finančnih rezultatih. Podjetje About You je v preteklem poslovnem letu doseglo rekordne prihodke, ki so presegli 2 milijardi EUR, kar pomeni 3,4-odstotno medletno povečanje. Vodstvo pričakuje nadaljnjo rast prihodkov in močno rast prilagojenega EBITDA v tekočem poslovnem obdobju, ki se začne marca .Izboljšana tržna infrastruktura, ki zdaj vključuje celovite logistične in oglaševalske rešitve, je v položaju, ki bo spodbujal to rast. Zmožnosti neposredne tovarniške odpreme predstavljajo še eno konkurenčno prednost, zlasti proti tekmecem s področja hitre mode Shein in Temu v zaostreni bitki na evropskem trgu.
Prevzem podjetja Zalando preoblikuje evropsko e-trgovino z modnimi oblačili
Preobrazba trga se odvija v kontekstu prevzemne ponudbe podjetja Zalando v vrednosti 1,2 milijarde EUR, katere namen je vzpostaviti “vodilni ekosistem za modo in življenjski slog” v Evropi. Poleg konsolidacije potrošniškega trga prevzem prinaša podjetju Zalando lastništvo podjetja Scayle, specializiranega ponudnika programske opreme za e-trgovanje. S tem poslom se dejansko zaključuje samostojno poglavje podjetja About You, hkrati pa se ohranjajo njegove inovacije znotraj prevladujočega evropskega omrežja za e-trgovanje z modo, ki ohranja dostop do več kot 12 milijonov strank na 28 trgih.