2 min. branja

87 % poljskih kupcev se digitalizira: zelena trgovina vodi

Poljska e-trgovina doživlja pomemben razvoj na več frontah, od regulativnih sprememb do sprememb vedenja potrošnikov. Nedavni podatki iz evropskega poročila o e-trgovini 2024 razkrivajo prepričljive trende na področju trajnosti, uvajanja tehnologije in plačilnih preferenc, ki preoblikujejo trg.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
87 % poljskih kupcev se digitalizira: zelena trgovina vodi
Vir: Depositphotos

Regulativni okvir krepi digitalno poslovanje

Poljska dejavno izvaja ključne predpise EU, vključno z aktom o digitalnih storitvah in uredbo o platformah za podjetja. Namen teh sprememb je okrepiti varstvo potrošnikov in urediti platforme za e-poslovanje, zlasti tiste, ki delujejo zunaj EU. Zbornica za digitalno gospodarstvo odločno podpira te ukrepe, zlasti pri izboljšanju izvrševanja varstva potrošnikov in pobiranja DDV.

Trajnostno nakupovanje pridobiva zagon

Odnos potrošnikov do trajnostnega nakupovanja je pokazal izjemne spremembe:

  • 60 % kupcev je zdaj pripravljenih počakati na konsolidirane pošiljke (v primerjavi s 40 %)
  • 55 % jih poudarja pomen ekološke embalaže
  • 34 % je pripravljenih dodatno plačati za eko embalažo (6 % povečanje)

Vračanje in okoljska ozaveščenost

Trg kaže zanimive paradokse v okoljski zavesti:

  • 36 % jih priznava vpliv vračil na okolje
  • Skupna ocena družbene odgovornosti se je leta 2023 zvišala na 4,19 (s 4,08)
  • Potrošniki cenijo podrobne opise izdelkov in slike, da zmanjšajo stopnjo vračila
marketing

Source: Depositphotos

Uvajanje tehnologije in digitalna preobrazba

Ključni tehnološki trendi vključujejo:

  • Razširjeno sprejetje umetne inteligence za avtomatizacijo, oblikovanje uporabniške izkušnje in storitve za stranke
  • Osredotočite se na večkanalne strategije in personalizacijo
  • Veliki podatki in avtomatizacija vodijo prednostne naloge v letu 2024

Plačilne preference in vedenje potrošnikov

Opazni premiki v plačilnih navadah:

  • BLIK in hitri nakazila prevladujejo v spletnih plačilih
  • 40 % jih uporablja mobilna plačila v fizičnih trgovinah
  • Gotovinska plačila padejo pod 10%
  • Paketne omarice so najprimernejši način dostave
Blik is one of the most succesful local system in Poland

Source: zbp.pl

Rast trga in potrošniški trendi

Trg kaže močne kazalnike rasti:

  • 37% opravi 5+ spletnih nakupov mesečno
  • 87 % redno nakupuje prek spleta (2 % več kot leta 2023)
  • 48 % kupuje živila prek spleta
  • 42 % sodeluje pri ponovnem trgovanju (rabljeni nakupi)
  • 25 % kupcev pri ponovni trgovini nameni več kot 30 % svojega proračuna rabljenim predmetom

Vpliv inflacije in prilagajanje

Tretjina potrošnikov je zaradi inflacije povečala spletno nakupovanje, ki ga vidi kot orodje za optimizacijo proračuna. Ta trend je prispeval k splošni rasti pogostosti in sprejetja e-trgovine.

Poljski sektor e-poslovanja še naprej dozoreva, uravnoveša skladnost s predpisi, tehnološki napredek in trajnostne pobude, hkrati pa se prilagaja spreminjajočim se željam potrošnikov in gospodarskim razmeram.

Delite članek
Podobni članki
Prihodnost e-trgovine je tu: Perplexity začenja z možnostjo nakupovanja
3 min. branja

Prihodnost e-trgovine je tu: Perplexity začenja z možnostjo nakupovanja

Umetna inteligenca vse bolj vpliva na način nakupovanja in prodaje. Njena vključitev v nakupni proces prinaša vrsto inovacij, ki spreminjajo tradicionalne pristope v učinkovitejše, hitrejše in personalizirane izkušnje. To dokazuje Perplexity – iskalnik z umetno inteligenco, ki naj bi s svojo najnovejšo funkcijo revolucionarno spremenil nakupovanje. Z novimi funkcijami, ki povečujejo udobje kupcev, odpira nove […]

Preberite članek
Družabne platforme se spopadajo s pritiskom na praznične premije
2 min. branja

Družabne platforme se spopadajo s pritiskom na praznične premije

Ob bližajočih se praznikih je opazna sprememba v načinu oglaševanja naročniških storitev in blaga s strani velikih družbeno-medijskih podjetij. Te platforme trenutno uporabljajo celozaslonske oglase znotraj svojih aplikacij kot del svojih agresivnih tržnih strategij. Čeprav ta strategija učinkovito izkorišča njihovo ogromno bazo uporabnikov, je zaradi svoje potencialno vsiljive narave deležna kritik.

Preberite članek
Ustvarjalni studio Google Ads bo kmalu prenehal delovati
2 min. branja

Ustvarjalni studio Google Ads bo kmalu prenehal delovati

Google je napovedal, da bo orodje Google Ads Creative Studio prenehalo delovati konec marca 2025. S tem korakom se bo podjetje osredotočilo na nova področja rasti in krepitev partnerstev s kreativnimi agencijami, da bi omogočilo izvajanje prilagojenih kampanj v velikem obsegu.

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+