1. Google Lens za Chrome na namizju
Prej je bil Google Lens na voljo samo v mobilnih napravah. Ta izboljšava omogoča uporabnikom, da iščejo, izbirajo in postavljajo vprašanja o kateri koli vizualni vsebini v spletu, ne da bi zapustili trenutni zavihek. Zdaj bo na voljo v namizni različici Chroma.
Kaj to pomeni za trženje?
- Boljše odkrivanje izdelkov: prepričajte se, da je vaša vizualna vsebina optimizirana za Google Lens, da povečate njeno prepoznavnost. Visokokakovostne slike z jasnimi podrobnostmi o izdelku lahko pritegnejo več obiskovalcev.
- Ne podcenjujte optimizacije SEO: prilagodite svoje slike z opisnim nadomestnim besedilom in metapodatki, da jih boste zlahka odkrili z Google Lens.
2. Poenostavljene primerjave izdelkov
Ali vam je všeč primerjava cen ali funkcija primerjave cen v vaši trgovini? Google je izbral drugačen pristop in uvedel novo funkcijo primerjave kartic. Kot že ime pove, uporabnikom pomaga primerjati izdelke na več zavihkih. Poročilo, ki ga ustvari umetna inteligenca, združuje podrobnosti o izdelkih, ocene, cene in ocene v en zavihek, kar olajša spletno nakupovanje.
Tržni doseg
- Analiza konkurence: Uporabite primerjavo zemljevidov, da boste razumeli, kako se vaši izdelki ujemajo s konkurenco. Preprosto dobite konstruktivno revizijo, ki vam bo pomagala optimizirati vašo kopijo. Imate prostor, da poudarite resnične USP svojih izdelkov.
- Promocije in popusti: poskrbite, da bodo vaše cenovne strategije konkurenčne. Poudarite promocije in popuste, da privabite kupce, ki iščejo najboljše ponudbe.
3. Pogovorite se o zgodovini brskanja
Nova funkcija omogoča uporabnikom, da najdejo prej obiskane strani z uporabo naravnih, pogovornih poizvedb, kar olajša pridobivanje informacij iz zgodovine brskanja. Chrome lahko na primer vpraša: “Kako se imenuje slaščičarna, ki sem jo obiskal prejšnji teden?” Nato bo prikazal ustrezne strani iz vaše zgodovine na podlagi vaše poizvedbe. Vendar pa funkcija ne vključuje podatkov iz načina brez beleženja zgodovine.
“Uporaba te funkcije je popolnoma neobvezna. Lahko ga preprosto vklopite ali izklopite v nastavitvah,« pravi Google.
Kako ga uporabljati:
- Da vas ne pozabijo: Uporabite jasne in ustrezne ključne besede in besedne zveze, ki si jih uporabniki zlahka zapomnijo in iščejo.
- Optimizacija vsebine: Analizirajte, katere ključne besede uporabniki iščejo, da bodo znova odkrili vašo vsebino. V skladu s tem prilagodite svojo spletno stran in vsebinsko strategijo.