3 min. branja

3 dni do začetka: konferenca BrightonSEO 2025 se začne ta četrtek!

BrightonSEO, največja in najbolj priljubljena konferenca o iskalniškem trženju na svetu, se bo 10. in 11. aprila 2025 vrnila v Brighton Centre v Združenem kraljestvu. Ta težko pričakovani dogodek je temeljni kamen za strokovnjake v panogi SEO, saj ponuja neprimerljive priložnosti za učenje, mreženje in napredovanje v karieri. Ne glede na to, ali ste izkušeni strokovnjak ali novinec na tem področju, brightonSEO obljublja, da bo bistvena izkušnja.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
3 dni do začetka: konferenca BrightonSEO 2025 se začne ta četrtek!
Vir: Brightonseo.com

Po čem brightonSEO izstopa?

Dogodek je več kot običajna konferenca, saj služi kot glavno stičišče za inovativno sodelovanje na področju iskalnega trženja. Udeleženci lahko pričakujejo:

  • Na dogodku sodelujejo strokovni govorci, ki predstavijo najnovejše dosežke na področju SEO, A/B testiranja in sledenja dogodkom GA4 za podjetja SaaS ter postopke celovite revizije spletnih strani.
  • Na dogodku so organizirana usposabljanja, ki udeležencem pomagajo vzpostaviti praktične zmogljivosti iskalnega trženja.
  • Konferenca ponuja obsežne možnosti mreženja, ki združujejo zabave v Brighton Pier z okroglimi mizami za ustvarjanje pomembnih odnosov v panogi.

Ključni poudarki dogodka brightonSEO 2025

Govorci konference brightonSEO 2025Na konferenci nastopajo Marcus Tober (Semrush), Jessica Redman (Didgeheads) in Mark Williams-Cook (Candour) kot vodilni predstavniki industrije, ki bodo na dogodku predavali. Govorniki bodo predstavili pomembne strategije SEO in nove trende na tem področju. Mojstrski tečaji so sestavljeni iz 70-minutnih srečanj, ki zagotavljajo podrobno znanje o iskalnem trženju, ki ga lahko udeleženci neposredno uporabijo pri svojem delu.Obrobni dogodki: specializirana srečanja o temah, kot sta plačano družbeno oglaševanje in digitalni PR, zagotavljajo dodatne priložnosti za učenje.Sočasni dogodki: Hero Conf je konferenca o PPC, ki poteka vzporedno s svojo identiteto. Udeleženci, ki kupijo vstopnice za konferenco Hero Conf, imajo dostop do BrightonSEO in obratno.

Zakaj se udeležiti BrightonSEO?

Ta konferenca je obvezna za vse, ki jih zanima SEO. Ponuja:

  • karierni napredek: Učite se od najboljših strokovnjakov in tako ostanite v ospredju v nenehno razvijajoči se digitalni pokrajini.
  • Edinstvena doživetja: Dejavnosti, kot so predkonferenčno čiščenje plaže in neformalni dogodki za mreženje, ustvarjajo sproščeno, a strokovno vzdušje.
  • Prilagodljive možnosti vstopnic: brightonSEO je prilagojen vsem proračunom in željam: od brezplačnih enodnevnih vstopnic do vrhunskih paketov, ki vključujejo usposabljanja in ekskluzivne sprejeme.

ℹ️ Praktične informacije

Dogodek bo potekal 10. in 11. aprila 2025. Prizorišče dogodka jeBrighton Centre v Združenem kraljestvu.🎟️ Možnosti vstopnic:Brezplačne enodnevne vstopnice (omejena razpoložljivost) Dvodnevni dogodek stane 530 funtov + DDV in vključuje plačljive možnosti vstopnic.

Ne zamudite!

Konferenca brightonSEO 2025 udeležencem omogoča aktivno potopitev v sodobno okolje iskalnega marketinga. Konferenca vključuje strokovne govorce in zanimive dejavnosti v živahnem okolju skupnosti, zaradi česar je pomembno srečanje v letu.

Delite članek
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU