
. Odgovor je kreativni poziv k akciji (CTA). Ta na videz preprosta fraza je ključ do tega, da se brskanje spremeni v konverzijo – ne glede na to, ali gre za naročnino, sestanek, nakup ali karkoli drugega, kar želite za svoje podjetje ali skupnost. V nadaljevanju si preberite 10 primerov prepričljivih pozivov k akciji v različnih panogah in formatih. Gumb CTA mora biti jasen, jedrnat in privlačen, da natančno sporoča, kaj želite, da uporabnik stori, in ga motivira za ukrepanje. Pomembno je tudi, da izberete barvo in obliko, ki se ujemata s splošnim vizualnim slogom vaše predstavitve.
Kateri gumbi CTA delujejo?
Elektronsko poslovanje:“Ta klasični klic k dejanju izkorišča moč strahu pred nenakupom, saj ustvarja občutek nujnosti.S poudarjanjem časovno omejene ponudbe spodbudite takojšnje ukrepanje in spodbudite prodajo.aplikacija: “Poudarite jasne prednosti ukrepanja, na primer enostavnost uporabe alibrezplačendostop. S tem boste zmanjšali ovire za sprejetje in spodbudili nove uporabnike, da preizkusijo vašo ponudbo.Družbeni mediji: “Pridružite se naši skupnosti – povežite se in delite!”
S pozivom k dejanju, ki poudarja vidik vaše skupnosti, krepite občutek skupnosti in spodbujajte družbeno interakcijo. S tem boste razširili svoj doseg in zgradili zvestobo blagovni znamki.Strokovne storitve:“Zagotovite personalizirano izkušnjo tako, da svoj poziv k akciji prilagodite individualnim potrebam uporabnikov.S tem pokažete, da razumete njihove izzive, in gradite zaupanje.Gamifikacija: “Z gamificiranim pozivom k akciji dodajte element zabave in presenečenja.To spodbuja sodelovanje in povečuje vključenost.Omejitev: “Samo še 10 mest – prijavite se zdaj!”Ustvarite občutek ekskluzivnosti in omejene razpoložljivosti s pozivom k akciji, ki temelji na pomanjkanju. To uporabnike prisili k hitremu ukrepanju, da si zagotovijo svoje mesto.Potovalna platforma:“Ustvarite prepričljivo pripoved s pozivom k akciji, ki ustvarja sliko želenega doživetja.To bo v uporabnikih vzbudilo čustva in jih spodbudilo k ukrepanju.Naročniška storitev: “Uporabite dokaze o zadovoljstvu, tako da poudarite število zadovoljnih uporabnikov.To gradi zaupanje in spodbuja nove uporabnike, da se pridružijo večini.Poslovne rešitve: “Ste pripravljeni preoblikovati svoje poslovanje? Pridobite brezplačno ponudbo!”Postavite vprašanje, ki spodbuja razmišljanje, o pogosti težavi, čemur sledi poziv k ukrepanju, ki ponuja rešitev. To bo vzbudilo zanimanje in uporabnike spodbudilo, da razmislijo o vaši storitvi.novice: “Prijavite se na ekskluzivne ponudbe!”
Združite nujnost z ekskluzivnostjo in spodbudite prijavo na elektronsko pošto. Tako boste ustvarili dragoceno bazo naročnikov in omogočili ciljno usmerjene prihodnje trženjske dejavnosti. Ne pozabite, da je vaš poziv k akciji zadnji impulz, ki brskanje spremeni v akcijo. Pametno izbirajte besede, prilagodite jih svojemu občinstvu in se ne bojte eksperimentirati in izpopolnjevati. S temi najboljšimi praksami in različnimi primeri kot navdihom lahko ustvarite pozive k akciji, ki resnično odmevajo in spodbudijo ljudi k dejanjem.